2012年1月15日 星期日

浙江軒@灣仔 - 有好嘢趁早食


地址 : 灣仔駱克道300至306號僑阜商業大廈2至3樓
電話 : 2877 9011
website : www.zhejiangheen.com
消費 : $350/head
整體評價 : impressed


jan 02, 12...............新嘅1年..........第1局..........共開咗3圍..........攪手安排咗 :

1) 小食



2) 燻蛋
-很夠燻味
-蛋黃尚算溏心
-不錯



3) 脆皮素鵝

-正常


4) 搶虎尾 (訂)

-呢個用上好多條嘅黃鱔尾先整到咁大碟
-肉質無諗過可以處理得咁滑,都幾結實,肉質又厚,1d腥味都無
-個醬汁好濃,有點蒜味,惹味的
-第1次食到呢個咁特別嘅菜



5) 舟山爽3樣

-海蜇粉皮同青瓜
-正常



6) 長江燻魚

-很好味嘅燻魚.........的確比平時食到的高1班........暫時喺我食過最好嘅燻魚
-高在juicy,入味,肥美,有油份,肉鬆,甜甜哋,頗為惹味
-我1路食,都讚咗佢2次



7) 目魚紅燒肉

-第1次食呢味菜喺灣仔嘅上海鷺x
-呢個同樣濃油赤醬,掛住喺每件5花腩同墨魚上,最喜歡佢甜甜哋
-5花腩炆得好入味,真喺好鬆
-而墨魚喺大嗰隻,亦難得的入味到心



8) 拆骨魚頭 (訂)

-呢個都喺第1次食
-將魚頭肉拆晒出嚟,所以食得好方便
-配料有草菇,粉皮,毛豆等
-味濃
-如不是就住個身體狀況,1定喺大口大口咁食



9) 燻雞

-很明顯嘅燻味,沒有over/燶味
-雞很嫩
-席間同食友研究燻物點做出嚟.........原來喺燻幾分鐘嘅時間就可以有呢個燻味效果.........所以廚房當時會喺好濃煙



10) 京蔥扒鴨 (訂)

-個人覺得個鴨肉腍咗d


11) 蒸臭豆腐

-真喺sorry,我無comment............因已自我疏散1陣..........不過番嚟時更大鑊,臭味仲濃
-拎住茉莉味紙巾掩鼻都唔掂...........臭到有點攞我命
-比攪手見到我咁.........都笑我~~~



12) 炸臭豆腐

-呢個我都comment唔到
-但呢個發出嚟嘅臭味相對地就弱好多
-我嘅工作就喺叫食友快d清晒佢



13) 火丁甜豆

-聽食友講呢個喺1個好常見嘅上海/杭州菜,不過我都喺第1次食
-豆好似喺荷蘭豆/蜜糖豆嘅豆肉.........咁真喺好花功夫/人手拆佢出嚟喎
-豆清甜,伴以少少火腿碎吊吓味
-下次去上海館子,我都識得叫了



14) 灌湯小籠包

-皮薄唔易穿,頂位無硬,柔軟
-裡面多湯汁,都鮮甜,唔喺好濃嗰隻
-肉滑同鬆腍
-絶對可以叫做得好/有水準



15) 黑椒小燒餅

-皮酥鬆,薄
-餡料多,黑椒味重,但幸好食完唔會個嘴"興"晒



16) 京醬肉絲配薄餅

-攪手驚我哋唔夠食,再叫多2個菜
-因我要就住就住淺嚐,所以只食咗個京醬肉絲,而無配埋薄餅同食
-個醬有點海鮮醬嘅甜味,味重,肉很嫩滑,+埋大蔥絲,帶點微辛辣,好惹味,+青瓜條,好正
-我都幻想到包住薄餅食,會有點食緊片皮鴨嘅影子
-gd呀~~~~



17) 雪裡紅炒年糕

-腍中又帶煙韌嘅年糕
-調味清宜
-為留肚食甜品,又喺淺淺嚐



18) 鮮果拼盤

-甜美,多汁


19) 炸芝麻湯丸
-皮厚咗些少
-但都不失為1粒好芝麻湯丸




20) 煎8寶飯
-叉咗少少食,幸好都連到少少豆沙,唔甜
-不過黑糯米煎得未喺叫脆,煎耐多些少更佳

 

後記
1) 多謝攪手貢獻出嚟嘅朱古力蛋糕...........更多謝佢搞咗呢局咁精彩


2) 2012第1個飯局很滿意...........相信會喺1個好開始............希望大家1齊1路好到尾~~~~

2 則留言:

  1. My favourite- northern chinese cuisine....duck egg, eel.....so good.....U so lucky.....

    回覆刪除
  2. 呢間係新店 ?

    回覆刪除