2012年1月11日 星期三

綠茵餐廳@天水圍 - 1st day早餐

moved

綠茵餐廳

地址 : 天水圍天恩路18號嘉湖銀座二期日比谷地下47號舖
電話 : 2180 8618
消費 : $28/head
整體評價 : fair與good之間

jan 01, 12因為閉關完畢.......諗到可以去食早餐,就份外興奮同醒神..........叫咗 :



1) 中式早餐 (hk$28)


i) 粥
-粥喺我嘅首選,揀咗肉丸粥
-無諗過會用瓦煲上咁大陣象,所以都好大窩吓
-個粥底有米花,綿,味淡,自然.........起碼唔會勁+味精,這正是我今日想要嘅味道
-除咗有蔥花外,原來仲有少少芫茜同中芹..........估唔到佢都幾有heart喎
-肉丸質感彈,少爽,本是很好..........不過咬多2啖,就食到豬肉有些少豬燥味
-以前曾同食友研究過點解有時食到d豬肉...........有陣唔好嘅豬燥味(並唔豬肉味嗰隻)..........佢話喺屠宰時處理不當嘅問題
-今早唔會有好強嘅食力.........食咗1/4左右,個胃比咗個message叫我要停手了 

ii) 腸粉
-其實仲會有其他選擇,例如豉油皇炒麵啦,糉啦同飲品
-就算腸粉都有叉燒,蝦,牛等,不過我今日啱食齋腸
-雖然話即叫即拉..........但上到我枱時,只喺暖啫
-比想像中大碟
-基本上喺滑,而個質感同平時食到嘅布拉腸粉唔多同........平時嗰d顏色米白d,入口會腍身d.........呢個顏色透d,口感類似有點陳村粉feel,有點韌性同彈性,好彩我叫咗齋腸,所以可以當佢喺陳村粉咁食
-同樣食唔晒........食剩3條因個胃又比咗個message叫我停手


後記
1) 其實我好少會寫早餐...........因我通常嘅早餐都好boring,無咩值得寫嘅地方..........但今日嘅早餐對我嚟講意義好唔同...........呢7日我閉關唔食,只飲homemade lemonade + mineral water渡日..........1月1日剛好完成呢個mission.........喺我重見天日嘅第1餐.........有得食對我喺已1件好開心嘅事..........所以呢年嘅1月1日我喺特別開心.........心情特別good..........attitude都好積極~~~

沒有留言:

張貼留言