2011年4月5日 星期二

Unknown - 無名殺機



mar 20, 11嚟睇

馬丁哈利斯博士 (里安尼遜飾) 在柏林遇上車禍,當他甦醒之後,發現妻子 (珍瑜雅莉鍾斯飾) 把他當成陌生人,而他的身份更被另一個男人 (艾丹昆恩飾) 取代了。馬丁求助無門,又要面對神秘刺客的追殺,他只能獨自逃跑。
在不太可靠的同伴艾莉 (戴安古嘉飾) 幫忙下, 馬丁發現了他們陷入一個致命的陰謀,讓他不禁懷疑自己是否神經失常,對自己是誰產生疑問,甚至不知道自己能付出多少去尋回離奇失去的身份。
後記

故事嘅峰迴路轉性都唔錯...........初時見到男主角手車咁棘,已經唔logic,因1個做研究嘅學者,邊可能train到手車咁掂........原來男主角最真嘅身份喺殺手.........就好欣賞編劇嘅心思...........但後來見到食友嘅戲評..........我都贊同佢所講故事1開頭就唔合理,1個殺手又點會咁大意,遺下咁重要嘅公事喼喺機場鴉~~~~

1 則留言:

  1. 下次唔好再爆結局啦,如果唔係叫睇你既 blog 既人點入場呀?!

    回覆刪除