2011年4月8日 星期五

龍皇酒家@灣仔 - 無限感謝

moved

龍皇酒家
 

地址 : 灣仔軒尼詩道33號灣仔皇悅酒店地庫2層
電話 : 2866 9932
消費 : no idea因友人們請客
整體評價 : good

3rd visit
mar 23, 11來lunch, 4人叫咗 :

1) 香煎臘味蘿蔔糕
-煎得好靚,表面微脆,所以挾起都唔試散開
-不過中間都喺腍咗少少,味道喺無問題的

2) 菠蘿叉燒餐包
-這個無試到

3) 燒汁翡翠雜菌
-呢個炒得乾身,惹味

4) 翡翠帶子腸粉
-很滑

5) 沙巴海蝦餃
-蝦餃餡份量多,彈牙,個皮亦黏軟,真的皮薄餡靚,很不錯

6) 7味魷魚鬚
-脆漿喺薄,但幾油膩吓
-還是喜歡傳統嘅椒鹽魷魚鬚,想像下大條魷魚鬚緊痴住椒鹽粉漿

7) 蓬萊素鵝
-見個皮吸咗太多油了

8) 健康紫薯壽桃仔 x 2
-裡面個心喺紫心番薯蓉,都幾有薯味架
-個皮又軟熟,不錯
-呢個要最少叫2個起

9) 鮑魚燒賣皇
-正常,好似蝦餃出色d,雖然我個人1貫喜歡燒賣多d

10) 鵝肝帶子粒炒飯
-個飯炒得乾爽
-鵝肝就唔喺點樣食得到喇

11) 蛋白杏仁茶 x 2
-這裡嘅杏仁茶水準保持到,杏仁味濃喺肯定的
-雖然無海x軒嘅糊糊地質感,但都做到少少,已是不錯了,因香港唔喺有好多間做到呢個效果

 
後記
1) 好多謝友人們請食飯.........很意外其1友人主動要請我食飯..........我真的好多謝佢.........很高興大家只同我談天說地

2) 店內環境

3) lunch好爆場,坐得好密..........但又好奇怪,隔離枱食完走咗,職員會即刻收晒張枱.........雖然我哋都知張枱喺因應付午巿嘅人流而額外+開的


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口 

2) 轉左

3) 不停向前行

4) 之後再過埋1條馬路...........就會見到酒店嘅大堂



4 則留言:

  1. 翡翠帶子腸粉 睇落好正

    回覆刪除
  2. It seems like you have introduced this one before, right. Would you recommend this for yum cha? Guess it will be on my list next month. Thanks!

    回覆刪除
  3. 菠蘿叉燒餐包是我的至愛.... 至於蛋白杏仁茶, 我個人覺得車氏好味D.....

    回覆刪除
  4. 我成曰話D徙弟.好食係基本嘅.但首先引唔引到人食(賣相).如果睇見都胃口幾好食都冇用.

    回覆刪除