2011年4月14日 星期四

Don't go breaking my heart - 單身男女



apr 05, 11嚟睇

從內地來港任職投資分析員的程芷恩(高圓圓飾),在香港的感情生活與事業也並不如意,前男友原是有婦之夫,市場又面臨金融危機,工作時刻緊張,唯一安慰是對面商廈窗前一名叫張申然(古天樂飾)的俊男經常向她為隔空打情罵俏,有時還會互相鼓勵。芷恩有次在車內,碰見了前男友與其懷孕妻子一起,芷恩落荒而逃,差點兒在馬路被車撞到,幸而,給一個打扮似乞丐的男生方啟宏(吳彥祖飾)救了。芷恩為了感恩,把前男友的東西全部送予啟宏來變買。原來,啟宏是一名失意建築師,而且經常賣醉,最後芷恩鼓勵他戒酒,從頭做起,還把一隻角蛙留下來陪他。



後記

估不到杜琪峯同韋家輝會拍愛情小品.........仲搵咗2大型男同場演出添。角色上,古天樂1改戲路,演1個好色,用情不專之徒...........而吳彥祖就演1個專1男..........女主角心裡就愛古天樂呢個壞男人.........但又很感動吳彥祖為佢做嘅嘢,顯得好難選擇...........其實要揀邊個,喺戲內嘅種種交待,根本就唔難揀,如果將吳彥祖換成另1個外表平凡d嘅男演員,可能個說服力/邏輯性會強好多

 

故事就預咗唔會喺呢齣戲嘅主體,不過睇吓林雪有幾幕都好攪笑..........其實呢齣戲有攪笑,有感動,有浪漫,都唔錯嘅輕鬆愛情小品

5 則留言:

  1. 好多人都話好睇喎

    回覆刪除
  2. 唉, 2位男角都咁正, 真係妒忌C高圓圓~~

    回覆刪除
  3. 劇程太浮誇喇,陶毒港女之作!各位姊妹瞓完要知醒先好呀 !最開心就係聽到古天樂講外語,超爆笑!

    回覆刪除
  4. Seems like a good movie by just seeing Daniel Woo. Haha. I have a few ex-coworkers who are in the same class studying Archi. in the Uni of Oregon with Daniel.

    回覆刪除
  5. jj 姐,有冇食牛扒地方介紹,而又收平,甚至免開瓶費?

    回覆刪除