2011年4月6日 星期三

邊澗鐵板燒日本料理@灣仔 - 與友聚舊


地址 : 灣仔駱克道89號灣仔中匯大廈2樓
電話 : 2865 1222
消費 : $90/head (ie total $179)
整體評價 : fair 

2nd visit
mar 21, 11,2人來lunch,叫咗 :

1) 北海道魷魚定食 (hk$98)
-友人揀呢個喺因為相信呢個價$$$$唔會喺日本貨,所以可以安心的叫

i) 前菜
-是1小片南瓜,煮得腍,味道自然,ok的

ii) 蔬菜沙律
-少少的份量,正常

iii) 溫泉蛋
-望落都唔錯的,不過味道就唔知喇

iv) 北海道魷魚
-試咗友人1件,魷魚肉質有彈性,而醬汁亦緊包住每件魷魚,味道主要來由個醬汁

v) 炒飯
-可惜這個炒飯姗姗來遲,咁濃味嘅魷魚緊喺要等埋個飯啦
-最後共催了3次先嚟到(>15分鐘),不過嗰時個魷魚都已經凍晒了
-試咗友人少少,飯都炒得幾香,但食晒成碗就會油了點,所以友人都無食晒

vi) 味噌湯
-普通

vii) coffee mousse
-都ok的,很滑,膠性亦不算重

2) 冷烏冬定食 (hk$60)
-這是off menu的,我喺menu上揀唔到,因嗰日我唔想食魚生,唔想食牛,胃口又不大,我想簡單d,食泠烏冬,侍應幫我問咗可以整比我,收費亦合理

i-ii) 如上

iii) 蒸蛋
-蛋是滑的,味道ok

iv) 冷烏冬
-個烏冬都有彈性,只喺個豉油鹹味不夠,鮮味更不夠

v) 味噌湯
-意見如上

vi) coffee mousse
-意見如上

 
後記
1) 店內setting
    

2) 上次來已是2年前的事了.............今次喺自日本有天災同核輻射之後第1次嚟食日本嘢...........我同友人都對魚生類有介心,所以全攻熟食/簡單食材............友人話比起平時嘅full house,少咗3成客

3) 希望日本好快可以解決核危機,停止再對人+食物鏈產生禍害

1 則留言:

  1. No more shellfish and raw fish. So sad.

    回覆刪除