2011年4月4日 星期一

The Adjustment Bureau - 天網逆緣



mar 20, 11嚟睇

雄心壯志的戴偉(麥迪文 飾)是美國參議院選舉的大熱候選人。他於競選活動中,巧遇現代芭蕾舞家愛麗絲(艾美莉賓特 飾),並被她獨特的氣質深深吸引,向她展開追求之際,卻離奇地被一群神秘男子阻止。
戴偉驚訝地發現他要面對的是一個能夠操控命運的神秘勢力 ── 「命運調整局」(The Adjustment Bureau)。他們無所不用其極阻止他與愛麗絲在一起。在面對擁有超乎人類能力的組織,他只有兩個選擇:放棄愛麗絲,或是不顧一切反抗命運。到底「命運調整局」是甚麼組織?他們的目的是甚麼?戴偉可否成功扭轉自己的命運?
後記

最主要都喺講麥迪文點樣為咗愛情去扭轉神秘力量嘅預先安排,對抗命運..........越來越贊同凡時必有因..........everything is happened for a purpose/ reason instead of pumping in accidentally

 

類似劇情有nicolas cage嘅knowing, carmeron diaz嘅the box............但我鍾意呢齣多d,因為+ve d,命運都有limitation.............而knowing結局喺悲劇收場,而the box嘅故事去得好平淡,只喺到最後先有點高潮

3 則留言:

  1. 我睇左呢套同 Unknown, Unknown 做好睇得多!

    回覆刪除
  2. 原來 The Lincoln Lawyer 更加好睇!咪走雞!

    回覆刪除
  3. 上星期四已經上左! http://www.thegrandcinema.com.hk/movie_content.aspx?visMovie=1191

    回覆刪除