2010年1月12日 星期二

法國雪山咖啡@元朗 - 區內罕有法餐

法國雪山咖啡

地址 : 元朗西菁街23號富達廣場C座56號地下
電話 : 3482 7984
消費 : $165/head (ie total $330)
**只收現金
休業時間 : mon + sun午巿
整體評價 : good

見食友嚟過,而且口碑仲唔差添,所以dec 18, 09,2人來lunch,叫咗 :

1) 麵包 (免費)
-牛油麵包
-唔熱,味道正常


2) set lunch b (hk$88)
i) 南瓜湯
-影嘅時候都無為意廚師用cream劃咗"paul"聖誕樹出嚟,浪費咗佢個心思添~~~
-有"杰"度,有南瓜味
-不過質哋未至於滑


ii) 黑豚肉
-呢個喺薄切嘅黑豚肉
-外面煎到明顯嘅脆口
-因為薄切關係,所以無又實又"un"
-其實黑豚肉好難煮得好食,我之前都lai過幾次
-呢個算做得好好
-另外旁邊嘅薯磚亦不能錯過同每層薯片中間都會舖有cream cheese,之後面再+芝士拎去grill 


iii) 甜品 - puff
-之後有我最喜歡嘅puff
-外面有cream,裡面都有,好味~~~
-友人都鍾意呢個甜品


iv) 餐飲
-友人叫了熱檸茶

3) 法國鴨腿餐 (hk$169+$60+$10)
i) 自選餐湯 - 磨菇湯
-因為由散叫upgrade成餐(+$60),所以餐湯可以從餐牌上任揀
-其實都喺洋蔥湯同磨菇湯之間嘅選擇啫
-今次我就留意到廚師嘅心思喇..........搵片菇做聖誕樹嘅底座,很神似........很有氣氛呢
-我見到時,高興的叫咗1聲 : "聖誕樹呀~~~",引來隔離枱(嗰度好細,坐得好迫吓)嘅食客望咗我+個湯1眼
-亦有"杰"度,有菇嘅質感,但菇味可以濃d就更好


ii) 法國鴨腿
-今次我喺"沖"住 鴨腿而嚟
-自從nn年前喺soho第1次食過呢道菜之外,嗰次隻鴨腿乾得要命,肉如柴皮,好似食緊將鴨腿湯渣拎去炸咁...........以後我見到呢道菜都敬而遠之,唔好攪我
-但見到咁多人都話得,咁我就想去試吓好味版嘅鴨腿會喺點嘅?
-cut落去就feel到好腍,肉質1纖纖,小鹹因鴨腿應喺醃過的,好似中式嘅臘鴨脾,不過無醃得咁勁
-不過就油膩咗少少
-但我就自此對鴨腿改觀


iii) 自選甜品 - 焦糖燉蛋
-因為由散叫upgrade成餐嘅關係,所以又可以喺正常甜品menu任揀甜品
-我最後揀咗呢個,無揀到白朗峰,因我信食友嘅comment
-面積大,但很淺身(~1.5cm)嘅做法
-個面嘅burnt sugar夠厚(~1mm),個人喜歡厚身,又脆,要用匙羮卜落去破開佢
-底下嘅燉蛋就有點糊化,非1般嘅布甸feel
-從1食家身上知道,呢個做法少人做d
-也不錯

iv) 餐飲 - 自家製朱古力奶
-要+$10
-佢肯定唔喺沖粉,懷疑源自朱古力片煲溶再+奶
-但質感會有些少粗糙,唔會太幼滑
-都幾大杯吓,所以唔會好濃朱古力味
-但佢又唔會封喉
-ok啦 

 
後記
1) 多謝友人請食飯..........(因為無咭簽,友人唔夠現金..............所以由我先付............死喇...........警訊時常出現嘅片段浮於腦海 : "騙徒自此去如黃鶴..........1去不返.........現呼籲........"...........hahaha。本來1開始送了4合1嘅禮物(xmas, new yr, cny + valentine)比友人..........即講明"呢餐你嘅"(有點老屈佢).......唔知我會否偷雞唔到呢???.........友人之後已autopaid咗比我.........擔心解封)

2) 店內環境

3) 食物味道同服務都不差........散叫收費都唔平.........不過個主菜賣相同餐具均有待改善

4) 我都想再嚟試下好特別嘅白朗峰..............同唔喺成日有嘅法式1000層薄餅
 

點樣去???
1) 坐lrt就大棠道站落
 
2) 過馬路..........向1000色廣場嘅方向行入去
 
3) 向前行

4) 繼續向前行
 
5) 過咗呢2條紅綠燈...........轉左前行..........keep住喺1000色廣場嘅左手面向前行

6) 向前行
 
7) 見到+州紅...........繼續向前行 (唔好轉彎)
 
8) 未到esso油站前少少就見



 

4 則留言:

  1. 去返元朗喎.

    回覆刪除
  2. 真橋, 我今日都會出雪山咖啡blog update, 原來第2訪同你個餐內容好近, 仲有我都好想試埋白朗峰 & 千層餅!!!

    回覆刪除
  3. Puff seems quite good la....

    回覆刪除
  4. Resonable price and good food. Seems like another resturant with "heart". I like profiterolle as well, especially the cream puff with vailla ice-cream. Yum.

    回覆刪除