2010年1月5日 星期二

泰豊廔酒家@尖沙咀 - early xmas party


地址 : 尖沙咀漆咸道29-31號溫莎大廈
電話 : 2366 2494
消費 : $200/head (ie total $16,800)
整體評價 : impressed

2nd visit
第1年參+大局嘅聖誕party, dec 11, 09, 84人(7圍)來dinner,攪手安排咗 :

1) 前菜

2) 混醬
-我哋呢枱嘅醬由店方安排好..........見其他食友就自行攪掂........見佢哋自己撈都好開心
-之後我哋各人自行+番辣油,我就隨量+幾滴咁啦~~~
-花生味好重,溝得好味

3) 山東燒雞
-好肚餓嘅我終於等到第1味
-雞肉好滑,個醬汁又夠味,+上蒜粒碎,惹味

4) 爆管庭
-我發現我都幾鍾意食爆豬氣管
-爽口,+以蒜片,大蔥同芫茜,好難唔好食
-配以魚露,不過+咗就鹹咗d
-之前1次食豬氣管喺同區嘅x鳴春,大家水準叮噹馬頭,但個人會喜歡x鳴春多d因佢出手比芫茜嘅份量會重d,嗰份芫茜香味會濃d

5) 窩塌豆腐
-稱職的豆味

6) 燒雙冬
-影咗好多幅,熱氣都喺散不去,可想而知即整即出
-有冬菇同冬筍
-好入味,不過個人對筍麻麻哋,佢喺脆口,但個皮有渣的

7) 紫銅爐涮羊肉
-我第1次見咁高嘅窩爐
-窩內唔知喺咩葉,熱氣不停冒出,好難影得清
-相信個"hawk"特別為呢個爐而設因剛剛好放得落熱水環內
-羊肉片刨得好薄,真喺滾幾滾就要離窩,食得
-好有羊味,蘸埋個混醬1齊食,味道好豐富
-前前後後食咗6碟,共3斤

8) 唐蒿 + 旺菜
-食番d菜蔬平衡吓

9) 羊肉餃子
-侍應特意提我哋要淥耐d先好食
-呢個餃子最難得就喺濃羊味之餘,肉仲喺好滑口

10) 魚肉餃子
-已經熟咗,無需再放落窩內淥熱佢
-呢個就普通d

11) 煎盒子
-個皮鬆薄,裡面喺豬肉餡

12) 手拉白麵 x 3
-哄埋d望,就見到個麵質表面顯示住佢嘅韌性
-侍應提點佢已經熟,唔好淥咁耐
-咁我就借助個"hawk"幫手,否則有排都挾唔番起d麵
-第1次都淥得over咗少少,食唔到個煙韌性
-第2次淥就掌握到個時間喇,食到彈性同韌性,很不錯

13) 拔絲蘋果
-未做到個皮全面性咁包住蘋果
-但個皮就做到脆硬

14) 高力豆沙
-ok


後記
1) 食友又帶來紅酒

2) 因為聖誕party主題,所以每人要準備1份 hk$100-150嘅禮物...........我好行貨咁買咗超巿禮卷咋...........真喺有點慚愧~~~~~我就抽到份豬豬3件裝 : 有頸墊,mobile display cleaner同wrist pad..........之後有食友將佢抽到嘅1盒朱古力送埋比我..............可能佢比我食朱古力蛋糕時個樣嚇親.........+上佢話自己有排都食唔晒..........多謝晒~~~

3) e..........點解攞咗個awfuxxx chocolate蛋糕上枱嘅???..........之後身旁嘅食友話喺其1食友整.............請每枱食1個..........wow..........咁犀利,食落好有職業水準喎..........原來佢就喺awfuxxx chocolate嘅老闆娘...........海綿蛋糕嘅水準比我上次去佢舖頭買的好
.........我食咗2小件原味同1小件rum酒櫻桃..........還是原味的好

4) 今次坐嗰枱,我只識得3個人...........其他喺新朋友,有個食友,今次同佢第2次同枱,但就聽咗佢>5次食飯lai嘢嘅經歷(其實好少會lai咁多次)........佢簡直喺明燈1盞.........我笑言會睇晒佢嘅食評........之後就唔去嗰d,hahahaha..........很高興的1個晚上.........謝謝攪手~~~
    

點樣去???
1) 坐mtr尖東站..........n1出口

2) 之後向前行 

3) 望到赫德道嘅路牌........轉左向前直行 

4) 去到第1個路口..........過馬路仔去右邊.........直行就喺

3 則留言:

  1. Just trying that 紫銅爐涮羊肉 is fun. Happy 2010 .

    回覆刪除
  2. 好想食特製版awfully的蛋糕呀, 個個都話比店舖買的好架

    回覆刪除
  3. 賣飛佛! 不過我未試過食人地既“喉嚨”

    回覆刪除