2010年1月17日 星期日

the twilight saga: new moon - 吸血新世紀 2 新月傳奇



dec 23, 09嚟睇

在《吸血新世紀2新月傳奇》中,人類和殭屍之間的愛恨情仇再度升級。女主角貝娜 (姬絲汀史超域飾)對超自然世界的享往令她身陷險境,迫使對她一往情深的吸血殭屍愛德華 (羅拔柏迪臣飾)不得不在貝娜 18歲生日派對之後,跟古倫家族的成員離開居住的霍斯鎮,以免貝娜再惹上危險。
愛德華離開後,貝娜心碎得自閉起來,無法正常過日子。貝娜無意中更發現當自己身陷險境時,愛德華的影像便會再次出現在自己身邊。為了與愛德華再遇,貝娜不顧一切,全情投入各種高危玩意,一次又一次的冒上生命危險。在他的兒時好友雅各(泰勒洛特飾)協助下,貝娜翻新了一部舊的魔托車繼續冒險旅程,並且在狼人族成員的雅各的鼓勵下逐漸恢復生氣。

後記


看過了第1集,當然會睇埋第2集............可惜同上集差好遠............故事無聊...........無內容,無高潮..............主力講女主角點樣周旋喺2個男主角當中.............最慘人狼又唔靚仔.............睇完後,我得1個字結論. : "爛"

後來友人話呢套片喺美國大收............因時下年青人好受.............証明我老喇~~~~~hahaha。後來有次同食友們吃飯講到呢齣戲............有食友(後生我好多)話ok喎,因好接近現實嘅愛情.............呢個我真喺唔明白啦...........真的,我認我老了~~~~~hahaha

沒有留言:

張貼留言