2010年1月27日 星期三

bodyguards and assassins - 十月圍城



dec 28, 09嚟睇

1905年,香港,消息傳來:革命領袖孫中山決定冒險赴港,名為探望母親,實則與革命代表見面。為保衛孫先生的安全,革命志士與清廷鷹犬、港英政府之間展開了一場殊死較量。
革命志士陳少白,聯絡富商李玉堂,希望其能出資“邀請”江湖高手保護孫先生。李玉堂發掘出五位大隱于市的高手,組成臨時“護衛隊”來保護孫先生。
一切準備就緒,孫先生如期抵港。
清廷派出的暗殺隊,遠比李玉堂等人想像的兇狠。這些寂寂無名的平凡百姓,在良知與正義的呼喚下,放棄了家庭、愛情、事業、友情,最後,甚至是生命。
一場又一場的血戰與惡鬥,在香港的街頭巷尾展開。
最終,孫先生安全離港,繼續為革命事業奔波。
六年後,辛亥革命爆發。

後記


好多演員.........仲很多大咖...........估唔到張學友出咗2個鏡就功成身退,李家欣仲只喺得1個鏡.........最搶戲份就喺"李玉堂".........呢個演員演得稱職,但我就認唔到胡軍

每個演員都演都好..........沒有1個失色,友人遲我少少去睇,覺得好血腥........都只喺幾幕咋嘛~~~

2 則留言:

  1. " 每個「員工」都演都好....." ?
    真的!包括佈景、化妝、道具、臨記......佢哋都呈現到上世紀初香港中環的特色 !!!! 希望個 1:1 香港景唔拆啦,最好搬嚟香港變成遊客區,仲好過迪迪尼多多聲啦~~~~~

    回覆刪除
  2. 我都想睇. 因為我中意甄子丹同謝霆峰..哈

    回覆刪除