2008年9月28日 星期日

happy go lucky - 快樂小小姐



sep 20, 08嚟睇



曾獲多項大獎的英國導演mike leigh,為觀眾帶來以樂天教師為主角的活潑幽默小品電影《快樂小小姐》,以笑聲掃走沉重氣氛。
poppy(sally hawkins飾)是1名小學教師,樂觀開朗的她備受所有人愛戴,她熱愛生活,笑着面對人生1切問題,更以幽默感幫朋友走出難關。因為腳踏車被偷,poppy決定學車。教車師傅scott(eddie marsan飾)是個神經質的「中男」,他不懂回應poppy的熱情,抱怨多多又怒氣沖沖。
因處理1名學生打架的問題,poppy認識了社工tim(samuel roukin飾)。2人很快開始約會,scott卻似乎吃起醋來。不過poppy沒理會壞脾氣的他,繼續用自己的方式開開心心地過每1天。

後記


全片主要個信息-開心面對每件事,都喺放喺sally hawkins1人帶出。個主題喺好,但覺得舖出嚟就舖得悶咗小小,好似女主角成日喪笑(除咗番工之外),講爛gag,學車都好唔認真,嬉皮笑臉,周圍望,覺得佢太渺視他人生命。但佢呢個情格又唔得影響到身邊周圍嘅人..........佢哋嚴肅嘅,自我嘅都依然故我

要去到小學生打人同燥狂教車師傅eddie marsan發癲先有d高潮.............不得不讚吓eddie個演技,真喺7情上面,交到戲,個表現仲突出過sally多多聲

不過就帶出咗...........1個人如果情緒有問題,久而久之就會養出精神病來,好似個細路佢喺學校打人,其實媽媽個男朋友打佢..........佢就發洩喺其他小朋友身上

而教車師傅就喺童年比人蝦,自己屈埋屈埋,於是自己就諗得太多,鑽晒牛角尖兼好燥狂............但最慘喺佢不停咁肯定自己,唔肯承認自己有問題............於是問題只有深化

呢套片有個+ve嘅主線,但就無1個完整+ve嘅結局

沒有留言:

張貼留言