2008年9月29日 星期一

Hot Dog@soho - 酸菜絲太凍 (closed)

closed

Hot Dog 

地址 : 中環荷李活道27-29號荷李活大廈地下D店
電話 : 2543 3555
消費 : $30/head
整體評價 : below average

sep 20, 08,來quick lunch,叫咗 :

1) frankfurt sauerkraut
-最後放棄咗classic hot dog,要咗有特色嘅德國式熱狗
-點知個酸菜絲好似剛剛從雪柜拎出嚟咁,1個凍字,雖未至於令人牙軟,但就徹底破壞咗個包嘅熱食feel
-個包正常,條腸亦都正常,絶無過人之處


點樣去???
1) 中區行人電梯...........呢個路口落

2) 1落到樓梯口....................直望就喺

7 則留言:

  1. 依家仲係唔係開24小時呢? 我都是食過1次。

    回覆刪除
  2. 只係飲過啤酒。 hot dog…都唔知溝左 d 乜野肉,驚唔驚呢。

    回覆刪除
  3. 咁差, 下次咪幫襯

    回覆刪除
  4. 凡事向好的一面想: 不是吃包、是吃有得《口趙》的雪糕 這樣是否開心 D

    回覆刪除
  5. 咁又冇見過,不過係人都講香腸係用 d 最 shxxty 既肉既整,因為 mash 埋一齊,跟本用左乜野肉都冇人知!

    回覆刪除
  6. 妳一講呢味野, 我即刻又想起舊時o向尖沙咀果間良友快餐店買hot dog, 條友用隻熱狗包追住隻小強,又檯頭拍到檯尾!拍尾仲敢膽死若無其事包落紙袋度俾我! 佢以為同我面對面我睇唔佢o向工作檯度做乜,個白痴忘記o左佢背後有塊大鏡!

    回覆刪除
  7. 哈~都唔知佢係咪搞特色~冷熱交融

    回覆刪除