2008年9月16日 星期二

mamma mia - 媽媽咪呀



sep 13, 08嚟睇



故事發生在希臘1美麗怡人的小島,經營旅館的單身母親donna (meryl streep飾)與sophie (amanda seyfried飾)相依為命,將為人妻的sophie期待著婚禮之餘,卻有個未了的心願─挽著父親走到紅地毯的另1端。sophie於是偷看了媽媽的日記,發現當年母親的3位舊情人- bill (stellan skarsgard飾),sam (pierce brosnan飾),harry (collin firth飾),其中1位可能就是她的生父!sophie於是心生1計,瞞著donna,並擅用她的名義,發請帖給3名素未謀面的「疑似」父親,邀請他們到島上參加婚禮。3位男子都以sophie生父的心態應邀。1段惹笑又感人的故事就此展開……

後記


初時諗住喺1齣青春嘅歌舞片,除咗片頭由個女start,之後由meryl streep+2個姐妹花出場 - julie walters同christine baranski,咁我就知道真正個主角喺邊個喇- meryl streep同pierce brosnan

故事上有個意想不到嘅結局,就喺個女唔結婚,反而亞媽結,所以情節都有可取之處。另外有2個姐妹花+3個男人各自己嘅小故事+笑料。揀嘅歌配合番個畫面,有幾幕好似頭條新聞嘅伴歌咁-好貼切。

最後不得不讚d靚海景,d海水喺好清澈嘅藍綠色+石屋...........好靚。片頭同片尾都用番同1隻歌 i have a dream~~~loop up番。最尾amanda同dominic坐艇走嗰幕(播番i have a dream),個拍攝人物用暗位嘅黑色身型去表達.............有心思~~~

全片以音樂劇形式為主幹,勁唱abba名曲,載歌載舞(有2-3場大型嘅),所以會有舞台感。似乎所有歌都喺角飾自己唱番,d女角(meryl streep, julie waters, christine baranski,amanda seyfried)嘅聲都掂,尤其喺amanda,把聲響夾亮,反而d男聲就嘛嘛,尤其pierce brosnan同dominic cooper。現代人配上今時今日嘅混音,好鍾意呢種modernize咗嘅演繹(當然唔喺hip hop/r&b咁新嘅方法啦),好似將d懷舊金曲灌以新生命

總之全片無令人悶場,喜歡歌歌舞舞嘅話,1定會鍾意呢~~~

 

沒有留言:

張貼留言