2008年9月15日 星期一

Pop Bites@soho - 終極1試 (closed)

closed

地址 : 中環奧卑利街3-5號地下
電話 : 2525 4141
消費 : $80/ head
整體評價 : good
 
3rd visit
sep 11, 08喺lkf tower做完d嘢,嚟滿足1吓食蛋糕嘅慾念,叫咗 :

1) green tea chiffon cake
-呢個喺我唯1想試嘅餅(新出嗰d除外)
-個cream好滑,鮮忌廉味
-個蛋糕都鬆軟,綠茶味可以啦,但可以再好d,食過好軟綿嘅chiffon cake,喺中環嘅antique xxxxx

2) pineapple pleasure
-呢個無影相因現場環境幾暗,個蛋糕我已經用咗好多種combination先可以揀得呢1幅咋
-個drink喺有菠蘿汁,石榴汁同橙汁
-好似fruit punch咁

 
點樣去???
1) 用中區行人電梯上............經過晒閣麟街,擺花街...........差館.........直至到呢個健身舖頭電梯
 

2) 由這個出口轉右落去

3) 見到馬路轉右

 
4) 見到corner位間古董舖
 
5) 轉右向上上面斜路(對面就喺中區警署)
 
6) 上到中段度就喺




10 則留言:

  1. lkf tower係邊樹呀?
    同埋為何用到終極一字呀

    回覆刪除
  2. 做乜鬼打英文呀 對我這些不懂英文的好大影響

    回覆刪除
  3. 黎我blog睇下同cm回應la~中秋節追月快樂~

    回覆刪除
  4. 食甜品? 我最鍾意!但幾貴呢!

    回覆刪除
  5. Healthcare All The Time9/16/2008 9:17 下午

    好好味咁,要去試下先﹗謝﹗
    歡迎到我個blog看看﹗

    回覆刪除
  6. 個cake 好似好好味咁喎

    回覆刪除
  7. cool soho angleZ

    回覆刪除
  8. 如果有埋件 cake 價錢就 perfect, 地點就遠多少.

    回覆刪除
  9. 路過的,喜歡圖文並茂 的 描述,還有清楚的地圖,真好! 有些食物會想去一試.

    回覆刪除
  10. 你真係一個很好的分享者, 一路咁影, 圖文並茂, 好勁!
    Thanks~~

    回覆刪除