2008年9月23日 星期二

大嶼山水口邨 - 掘蜆

sep 15, 08,友人帶同我哋3人去搵佢喺水口邨嘅原居民朋友...............是次活動喺去掘蜆

我哋喺去到東涌搭11號車
..........................去到水口邨嘅第2個站落車............1000祈唔喺第1個站落喎..................落車之後對面就喺鄉公所

帶齊工具(去到海灘先show比你睇)..................出發

見到第1隻野牛.........................

都未行到去退咗潮嘅沙灘就已經見到1群黃牛(都喺野牛嚟)


其實個灘個範圍都好大吓,對出就已經見到好多個人頭仔.............原居民話自從比人寫過之後..................每逢假期就比以前多人咗好多..............咁又難怪嘅,正所謂人怕出名,豬怕肥~~~~


呢個類似泥灘嘅物體都幾難行................後期直情除拖鞋行.............因啜住d泥,舉步維艱...............好易pk或整爛鞋................友人嘅拖鞋就咁報銷咗


估唔到會見到呢"paul"類紅樹嘅物體

工具demo,呢個就好似泥耙嘅物體用嚟翻鬆面層d沙................都幾side力架~~~~

呢支自製鈎
原居民示範咗1次比我睇,只喺用佢向沙裡插吓插吓,目的喺要探測硬物位置..............佢仲堅到可以分到喺唔喺蜆殼聲添.............總之佢話有嘅地方就1定有,仲1定喺大嘢添................不到你不佩服

佢話有d老練嘅原居民直情可以用呢個鈎..............鈎埋佢上嚟,唔需要用耙再掘佢出嚟
耙1

耙2
少少嘅收穫,我哋都有公民責任架,細嘅就唔會攞走佢

5時多,我哋就收隊..............牛群亦1齊收工...........列隊歸家

我哋努力嘅成果

抽出1隻大嘢影張相先................都近乎1包紙巾咁大

沒有留言:

張貼留言