2019年3月5日 星期二

myanmar fun dive + kuraburi盡情頽 (feb 14-24, 2019)/ day 4

day 4行程 - feb 17, 2019 (sun)

today's highlight : am dive x 2 --> pm dive --> [nite dive]

pre-早餐

自備咗梳打餅+wafer餅


#5 dive point - north twin pinnacle

琴日dive shop決定將我同buddy轉組..............今日開始改跟dg sofie (法國人)..............佢嗰組本身有4個人..............有2個喺instructor level.............我明顯又越組挑戰..............喺全組人最弱嗰個...............所以被安排緊貼sofie後

briefing完..............知道要-ve descend (唔會停水面settle down,慢慢放氣落............bcd要1早放晒d氣...........直沉落去底.............1 tick過)............有d滕因為知道有大current先會用呢種descend方法............講咗我之前d dives有升水tendency..........似乎有d underweight............sofie叫我+多1舊鉛落水穩陣d

今日我哋喺第1組...............問咗喺影大嘢..............要轉番去wide lens..............我唔夠力鬆個ring lite出嚟..............又要+鉛,仲要gear up............所以唯有叫1個boat crew staff幫手擰..............我再上番個wide len上去

全team人喺船尾deck孭晒gear等我1個...............超唔好意思..............好慌忙................tom喺我旁邊睇住我有無出錯,帶漏嘢..............同時安撫我慢慢嚟

sofie share佢點做-ve descend.............deflat bcd所有氣............拉埋總製,2隻手臂挾埋個身去迫d空氣出嚟............再用口從manual inflat/ deflat位吸d氣/水出嚟.............entry前只吸1小口氣.............入咗水..............即刻head down kick fin向下落............盡量忍氣..............忍唔到先細細啖吸氣

後來smiling seahorse喺佢fb share咗篇article關於-ve descend

start time 7:11am..............weight load : 4 kgs............oxygen 29%................潛咗42 mins...............最深去到34.5m............上嚟只有20 bar氣剩
moray eel
lion fish
scorpion fish
不枉-ve descend............呢個dive見到我嘅top fav - manta ray.............潛咗1x mins先見到第1隻..............雖然無喺馬代見到1隊咁多.............但都叫近
manta ray
manta ray
lion fish
puffer fish
manta ray
manta ray
去到safety stop..............我又想練smb.............所以放緊時..............sofie游埋嚟拉我...............叫我停............唔好deploy.................ok..............上水後我問buddy"知唔知點解sofie stop我?".............佢唔知................我上船後問sofie..............佢解釋當時我只有40 bar氣................喺成班人最少嗰個..............safety reason,我要留氣for任何ad hoc情況..............要放都喺比我多氣嘅buddy做..............我嗰時應該focus做safety stop同睇錶

喺船度問亞tom佢哋睇唔睇到manta................佢哋嗰team就正啦 (唔知佢哋第幾隊落水)...............1落水未正式去到dive site已見到manta.............至到上水同佢哋bye bye為止...............全程都有manta ray陪住

喺船尾沖身時................見到美國潛友喺附近...............佢嚟學aow............琴日見佢上水後好辛苦咁樣..............所以唔敢bother佢..................今日佢狀態好好多..............我同佢講"你就lucky啦..............學緊aow就遇到manta..............我嗰時潛咗90 dives都未見過1隻呀"


早餐

嘩,連續2日食咗蛋...............聽日夾番d蛋出去大圍pool先

食完早餐後...............我哋喺船上望到有sea snake................ai yeah................點解唔喺海度見架! 


#6 dive point - north twin pinnacle

落水前...............dg dump咗d花生落海check水流..............已ver到strong current.............無計又要-ve descend

今日嘅dive sites..............dg話好tricky...............可以變化好大...............所以改為70 bar就要notify

sofie已提點我kick fin唔夠powerful...............密密kick喺無用...............我kick 1000下細幅度1d都無幫助..............kick個幅度要大先有用...............令我記起之前喺hk fun dive個前cd都有講過

start time 11:05am..............weight load : 4 kgs............oxygen 27%................潛咗40 mins...............最深去到30.7m............上嚟只有20 bar氣剩

今次我唔洗人等.............喺第1個喺船尾deck ready...............同樣-ve descend.............d流勁過今早嗰個............所以我好費力去kick (嘗試大幅度)..............當然成group人............喺我最快到70 bar.............其他人仲有大把貨...............所以sofie帶我1個去safety stop準備上水..................其他人繼續潛 (佢哋有2個instructors............1個dm)
nudibranch

反而喺on the way to safety stop................放咗smb後...................遇到有隻manta呀....................仲有好幾條remora跟住.....................佢明顯向我哋游緊埋嚟.................但睇唔到smb條紅繩...............好似盲毛撞埋玻璃咁..............佢之後就即u turn向上游

sofie同我打手勢關於周圍情況..............但我唔知佢想講嘜.................之後我就掛住望manta...........跟住水流 (我無追佢)向咗manta去..............1路喺咁影manta..................無理sofie喺邊..............我淨喺覺得點解kick咗咁耐都上唔到safety stop level

完咗3 mins safety stop.............我就上水...............sofie示意叫我落番嚟............示意慢d上................後來佢話就算完咗safety stop...........都應該ascend as slow as possible to surface較安全...............因為我哋喺由1xm咁上嚟

1上水..............我就被教訓 (咁我喺抵鬧因違反咗safety principle).................佢頭先嘅手勢喺話周圍環境嘅visibility開始差..............因為有green cloud飄緊埋嚟.................佢會令visibility進1步轉差兼夾有流.................可以喺2秒同你個buddy失散.............所以2個人要stay close兼互相望實

但我隨住manta去.................只掛住影..............錶都無望過..............仲有幾多bar又無睇.............當時有upstream同downstream current................令我drop番落去................no wonder kick咗咁耐上極都上唔到6m

如果我有部相機會嘜都唔理..............咁下個dive就唔准我帶相機落水...............知道:(

上船後...............見到其他team mates已經喺度…………仲快過我哋嘅?............sofie同buddy講我頭先賣甩咗佢..............只顧影相..............但無耐又走嚟問我頭先喺咪應該影到d靚相?..............hahaha


lunch


lunch景

好多魚仔 

之後franck走嚟問我香港喺咪仲好多人食魚翅?..............有無其他嘢可以代替?..............我表示新1代已有concept唔好食魚翅.............喺老1輩同china仲未改到....................佢喺海已好難見到鯊魚...............反而喺泰國嘅wet market會見到tiger shark (當然喺dead咗)............it's sad but true😢..............條問題令我有少少embarrass…………希望大家可以顧念鯊魚就嚟絶種.................拒食,唔洗佢哋滅族~~~

我返房瞓1陣因為頭赤............. 就算我上水後有吹乾個頭都喺赤.............可能喺m(後段)嘅影嚮.............本來想skip咗pm dive.............但ver咗唔喺am嗰個dive site..............兼且captain已報稱見到manta啦


#7 dive point - north twin reef

start time 2:54pm..............oxygen 27%................潛咗49 mins...............最深去到22.1m............上嚟仲有40 bar氣剩

同樣-ve descend.............同樣喺水底要kick very hard..............今次我大致可以做到大幅度kick...........上船後...............sofie好高興同人(估喺我buddy)講我kick得到啦~~~~
manta ray
bat fish
lobster
manta ray
manta rays
clown fish
storm of small fishes
manta ray


tea

每日都有tea + snack(任食).............今日罕有試吓1件..............平時我無食佢個tea...............琴日我已見到嗰2個德國潛友(有nuts & multi allergy)有椰青飲...............但今日見到波蘭潛友都有得飲.................喺room mate嘅鼓勵下我都問廚房staff攞1個..............之後再+自已嘅tea


搶人伙食😄

已經唔記得咗喺咩情況下..............班crew叫我哋1齊join佢哋喺船頭嘅dinner.............我話落去影相但唔食.............2個潛友1齊落.............佢哋就打算試少少.............當我聽到buddy話好味...........我即刻轉軚又要試.............佢幫我meet咗幾大舊...........個crew淋番d sauce比我.............嘩,有魚味.............唔好睇外面烤到咁乾.............裡面meaty得嚟仲juicy...........+埋個醒胃嘅sauce...........好得呀!.............湯我哋就無飲啦

之後我哋3個坐船頭又食又吹水.................buddy share吓佢以前去過覺得靚嘅地方...........我就用手機寫底佢............其實我比較鍾意d潛友來自5湖4海.............咁你先會知多d外面嘅世界有咩推介潛點...........有咩靚地方

女潛友就講吓喺船上被2個潛友騷擾嘅遭遇.............有咩未完成嘅心願 (潛水以外).................我哋3個傾得好投契............直至女潛友要去nite dive散局...............鳴謝sofie幫我哋影底咗呢個moment


日落

今日有條漁船泊咗喺我哋附近好耐


#8 dive point - north twin bay

今日嗰3個dives好chur..............消耗咗好多體力................所以我同buddy都放棄咗今晚個nite dive


dinner

今次我挾開食............食剩可以擺去food pool table

沒有留言:

張貼留言