2019年3月10日 星期日

myanmar fun dive + kuraburi盡情頽 (feb 14-24, 2019)/ day 7

day 7行程 - feb 20, 2019 (wed)

today's highlight : am dive --> 上岸happy hour --> dinner --> happy hour

日出

最後1個緬甸日出


#17 dive point - volcano

呢個喺最後1個dive..............影細嘢................所以轉咗用ring lite.............正常+ve descend

start time 7:18am..............weight load : 3 kgs.............oxygen 30%................潛咗55 mins...............最深去到21.7m............上嚟仲有35 bar氣剩

未潛之前…………我哋先fin去heart shape lagoon…………呢個lagoon我喺nok air飛機上本雜誌見到…………好靚,所以已影底咗

大石中間底有個幾長濶嘅位可以入

亦有條buoyline比你捉住.............今日有明顯強流扯你入lagoon…………所以只喺短暫停留…………1隻手用力拉實條繩…………同magazine差咁遠嘅?…………免強只影到1張有d meaning嘅相

出返嚟時…………去到lagoon口…………我見sofie鬆手,無拉住條繩…………我跟,以為可以自行fin去大海……………我轉眼就比個流扯番入lagoon…………我遠離條繩…………出盡力kick埋條buoyline…………始終kick against current喺我弱項…………仲要喺surface kick更弱…………我要去到好入先捉番住條buoyline..............我氣喘如牛................從未如此大力扯氣法...............停咗拉住繩.............面向天躺臥式喺度扯扯氣先...............再沿住條buoyline..............1手1手咁拉番出去.................好費力氣..............c咁滯

用咗ages終於出番lagoon..............全team人即刻叫囂拍掌為我打氣.............what a nice team!!...............我join番buddy.............佢問我ok未...............我"give me 30 sec"..............再回多30秒氣..............就descend...............開始最後1 dive
nudibranch
sea horse
ghost pipe fish
nudibranch
scorpion fish
ghost pipe fish
無咗pointer............我就成日捉住石頭停低/借力..............又捉住bush搵頭先sofie point嘅target............不過希臘潛友上水後提我喺水底唔可以捉住bush................其實任何嘢都唔好touch.............因會好易整斷佢哋..............用buoyancy!!

sofie同我+1個潛友先上水...............我見sofie摸吓摸吓個身............我見唔到佢個身有smb掛住..............所以我除咗我個smb游埋去借比佢用住先


早餐

因為我有特別dietary requirement..............所以我無1餐要排隊...........always放好1邊等我


緬甸luxurious酒店

呢個natural landscape好特別..................形似croissant.............環抱式...............天然屏障...............話以前呢個喺military base...............宜家喺1間超高級酒店.............google search搵到似喺呢間wa ale island resort................應該喺,除非唔喺

我哋停咗喺度~1/2 hr................有潛友落咗海游水..............唯1要求唔可以上灘...................因喺私家灘嚟...................我泳術唔好................又得個望字............唔敢落去游...............side晒


lunch

因為唔洗準備落海…………lunch前去咗大sofa bed區瞓吓先


上岸happy hour

我哋又返去緬甸個kawthoung碼頭.................smiling seahorse有個習俗.................就喺會請晒d客上岸happy hr...............1 hr free flow..............我估請晒我哋落船嘅好處.................就喺方便員工開始room cleaning...............除晒d床單出嚟..............因為我哋落船前要清晒床上嘅雜物

間beer temple好近碼頭

我未坐低就走去望吓beverage cooler fridge有咩飲...............sofie叫我自己揀吓想飲咩..............我 "啤酒喺咪local brew?"...............sofie "喺,生啤嚟"............我 "咁我要啤酒"...........sofie "你都唔喺100份100 vegan"..................可能我令到佢好confused.............假vegan!!!..............但酒無肉架嘛…………喺咪先…………hahahaha

主人家好熱情...............喺咁要我哋飲多d..............你飲咗1/2...............新嘅1杯已放喺你前面.....................於是我飲咗2杯~~~呢個happy hour又有嘢聽...............原來嗰2個麻煩潛友喺代表1個潛水organization嚟考察緬甸..............本來r free trip…………老細無free,但比咗discount…………估唔到潛水界都有得r…………我要努力d令自己出名d先………………hahaha…………不過我覺得佢哋似騙徒…………如果你代表緊某某機構…………就唔會喺船度咁失禮 (騷擾女潛友,r老細多支酒,叫人幫你搽太陽油, 曬背脊時將泳褲盡zip入股la變t back, share d鹹片比人睇etc)

老細問我之後旅程去邊…………我話kuraburi…………佢話從未聽過…………我o晒嘴…………有d震…………hahaha…………我喺你website睇番嚟架喎…………我有d驚resort實情如否website所寫嘅咁好


回到泰國碼頭

話咁快就返到泰國我哋嘅碼頭...............我用9秒9塞晒d嘢入喼...............因為之前我讓咗room mate pack嘢先.............不過都喺執漏咗甲板上嘅hoodie.............crew staff已幫我拎咗去briefing area等候認領


入境手續

我哋要先去辦入境手續.............美國潛友真喺1個暖男..............斟咗杯水比浪浪飲


free transfer

之後就逐1送去搭車/酒店................最先送走2個煩友...............drop底佢哋喺coach站..............佢哋好似下1站去krabi

下1站hidden resort...............nalin place…………galla hotel..............dahla house (我落車)...........

bye bye la各位~~~


住宿情況 (ranong)




名稱 : dahla house
地址 : 323/5 Reungraj Road Ranong Thailand 85000
電話 : +66 077 812 959
入住時段 : 共1晚 (無包早餐)
room type : ac room
住房收費 : 500 baht/ 1 nite
booked via : direct with guest house
房內設施 : 有冷氣............有hot shower…………有wifi
comment : 只有2星級數 (似印尼住嗰d)..............勝在性價比高............光猛,乾淨,有熱水,有冷氣............百幾蚊1晚仲想點呀!..............已交突功課
remarks : 
-toilet無amenity.............連厠紙都無.............風筒可向front desk借
-佢哋常有漏booking情況.................我網上訂, reconfirm時唔覆,dive shop幫咗我reconfirm.............去到都喺無booking record.................德國潛友都喺住呢度,都喺搵唔到booking
-email要求幫手問去kuraburi resort要幾$$$$,1路都喺無覆................第1日嚟到ranong,再親自問..............佢寫低咗我email,影咗resort地址,諗住由緬甸返嚟會收到email................完全無




dinner

沖完涼就出去搵食...............都喺條大街度搵...........之後就沿路撞番1/2嘅潛友............ranong最旺都喺呢條街...........hahaha..........只喺見唔到room mate..............buddy...........波蘭couple.............我揀咗呢間食香蕉crepe + 炒菜 + 熱lime tea...............味道可以呀!...............共65 baht


nite market

食飽dinner後..............我喺7-11門口巧遇2個德國潛友............我問佢哋去邊............好自然我就近咗佢哋1齊去...........都無問到人哋介唔介意.............hahaha............我哋3個坐咗tuk tuk.............但唔喺潛友想去嗰個nite market.........行咗1個圈唔多啱feel...........之後截到車返去farm house嗰邊


2nd round dinner + happy hour

返到farm house.............我跟住2個德國潛友揀去邊度開餐................佢哋仲未食...............最後settle down喺間pub嘅餐廳................因為法國潛友(佢哋嘅隊友)喺度食緊

我就叫咗個炒雜菜之類..............之後就1齊飲嘢吹水................初時我都唔太fit in到..................因為法國潛友比較nasty..............1直撩waitress有下場............色迷迷咁望住佢..............後期就拎2個煩友嚟開玩笑.............成晚話我似李小龍..............又叫我改髮型...............又話我條裙腰果花pattern喺佢亞嫲年代............又叫我坐直d啦"成個亞婆咁"................"嘜你都有肚腩架?".............你笑多d啦..............hahaha

我飲咗2杯gin tonic.............佢"點解你可以飲酒?"..................我"just a cocktail!".............佢即刻come自己1巴"oh yes,y i m so fucxing stupid"............hahahaha

佢唔喺淨喺話我1個................佢先讚德國女潛友靚女.................金髮藍眼睛..............喺佢嘅dream gal type..............不過喺20年前..............hahaha

法國潛友口賤手多................令我覺得似以前xx啤d sales咁

德國男潛友1反喺船上嘅寡言...........突然變得有嘢講,會笑...............佢話我知歐洲人習慣喺tease人..............無惡意...............但如果真喺有需要幫忙時.............歐洲人喺會肯幫,美+人反而唔會

另外,佢話德國人返工1個樣................放工後另1個樣................咪好似佢咁囉!!

之後2個男潛友轉場再飲過...............我同女潛友就返去瞓 (佢1樣住dahla house)................喺1個好funny嘅晚上




沒有留言:

張貼留言