2019年3月14日 星期四

myanmar fun dive + kuraburi盡情頽 (feb 14-24, 2019)/ day 11

day 11行程 (last day) - feb 24, 2019 (sun)

today's highlight : 無 (全travel)

早餐

琴日嚟咗班大group local tour..............今朝叨佢哋嘅光有full buffet食

我問waitress葉包飯隔離嗰碟喺咩?............我聽唔明............佢叫我等等............之後起勢撳手機喺咁搵............佢跟住手機好清楚咁讀"油炸鬼"比我聽.............真喺好嘢!!👍👍👍............佢哋喺用練奶配油炸鬼............我同佢講香港喺用粥配油炸鬼

我食到中段..........佢走嚟我張枱..........比張相我睇............你哋香港嘅油炸鬼(長條型)喺咁嘅~~~~犀利..............佢嘅searching能力好高~~~


transfer to phuket airport

smiling seahorse話我知有大巴經kuraburi去phuket...............我之前喺trip advisor forum見到有人寫件行李無開過嘅痕跡.............但裡面把軍力唔見咗...........我唔sure喺咪d staff作怪............但我成喼diving equipment............無咗邊樣我都唔想..............有d$$$$喺唔慳得

呢程車1早confirm resort幫我book...............我以為喺的士..............原來喺架van嚟.............得我1個坐.............有點too much...........hahaha............多謝2,500 baht................如果有幾個人............喺抵坐

用咗~2.5 hrs去到phuket機場


購物篇

買咗少少嘢
1) t shirt
-購自 : smiling seahorse船上
-本來我揀咗件白底綠字............但德國女潛友話紅色suit我膚色多d................咁就買紅色啦............多謝450 baht............喺甩色..............要手洗

2) harnn hand cream
-購自 : phuket airport
-cheap cheap嘅我喺機場...............見隻手乾乾哋.............去搵個counter有hand cream tester............本來諗住呃hand cream搽.............點知搽完好香喎..........每隻味都聞均............每樣嘢都望..............都睇得耐................呢個時候sales姐姐埋嚟sell...........有細size assorted pack,方便放入手袋............宜家買滿2,000 baht..........就即刻有200 baht discount優惠
-所以買咗assorted (1,310 baht) + 1支大size裝 (735 baht)..............net 1,845 baht............我明明話簽local currency..........佢幫我揀咗港幣..........要蝕多次exchange rate..........end up喺hk$484.82

3) 蛋卷
-購自 : bangkok airport
-我差唔多試晒d味..............又見買5送1...........@205 baht............所以買咗............但送嗰盒指定喺斑蘭味
-勝在薄身甜度少
  

上機

行李直接到香港..............喺bkk轉機時唔洗執行李.............check in時...............地勤比咗個ciq嘅sticker我貼喺身

tg963 phuket airport/ hkt (etd 3:20pm)去bangkok airport/ bkk.................喺boarding gate上機前............地勤check到我要去bkk轉機.............又唔見我身有sticker..............所以又送多1個貼喺我身

我個veggie sandwich同水

去到bangkok airport/ bkk (eta 4:45am.............坐咗~1.5 hrs)


轉機

要讚喺bkk嘅transfer指示好清楚....................signage board又密.............又真人提住你.............佢哋就喺認有ciq sticker嘅乘客

tg602 (etd 6:40pm............actual delay咗1/2 hr)

去到hong kong airport/ hkg (eta 10:25pm...........actual?................坐咗~2.5 hrs)



總結
1) 今個dive trip喺dg同潛友身上學到嘢................繼續我嘅改善工程............我發現liveaboard嘅dg會肯教你嘢 (上次similan islands同maldives都喺).............而dive shop嘅dg唔會主動話你知有咩要改善............要join course先會教

2) 如果smiling seahorse有新route.............我會再join

3) 原來我可以3日全頽都無問題..............我隨時都可以退休...............不過我荷包未諗掂!!

4) 下次就要到jun先再出過去玩................但呢幾個月要喺香港練水.............改善泳術.............我目標要游到海

沒有留言:

張貼留言