2019年3月22日 星期五

跑班裝備

我由nov 2018嗰個月開始join跑班…………mar 21, 2019 (thu).............多謝跑班教練女友嘅幫手.............group埋成班同學.............訂咗件有自己名嘅跑班背心 (size : small).............佢好似merchandiser咁…………由design到收貨…………1條龍跟晒..................超有效率👍👏👏👏..............只喺hk$82/件咋.............喺快乾料 (料唔錯)............cutting都真喺幾細................但好靚呀!

其實仲有短袖同帽...............不過我只喺訂咗背心

除咗快乾衫之外...............當然仲要褲啦............我就有之前網購嘅adidas同under armour

鞋方面...............我只有對nike跑鞋................暫時比教練歧視住先.................遲d對鞋退役先買過對好d


update
1) apr 11, 2019 (thu)...............跑班同學仔幫手訂嘅墊 (我哋跑完之後仲要做令人想死嘅core)............只喺hk$6.5/ pc咋..............我無墊之前..............唯有用住厚毛巾喺咁摺摺摺扮墊.............頂住先

2) 我知友人會由澳洲回香港探親..................mar 28, 2019 (thu)佢幫我喺aus online買到1條減價2xu (size : xs)...............只喺aud52.5..............不過喺7/8 length..............我諗住老外對腳長d.............我應該可以包到去腳眼................點知我都喺好似個圖咁叫包到小腿咋.................因為友人有突發事...............後要apr 27, 2019 (sat) 由佢老婆轉交比我..............唔該晒~~~~~


3) may 18, 2019 (sat)...............突然入咗赤柱.............跑友曾建議可喺出入口店買平平哋嘅短跑步褲..............估唔到有得試喎..............好似hk$49...........揀咗呢條.............個膽喺平腳型有氣窿





沒有留言:

張貼留言