2019年3月20日 星期三

放下素@銅鑼灣 - 社企素食

放下素

地址 : 銅鑼灣登龍街28號永光中心3樓
電話 : 2832 2032
消費 : hk$108?/head
純個人評價 : fair




mar 18, 2019 (mon)......................今日屋企無飯開............自己嚟食咗 :

1) dinner buffet (@hk$98)
-我食早輪 (6pm-7:10pm)...............有70 mins...........每個session大致上都喺得1 hr..............喺幾rush
-每個session嘅收費都唔1樣..............主流多人去食飯嘅時段會貴d
-variety比起每日x同無肉x喺少d
-調味輕手,唔commercial
-而我覺得部份dishes用上"杰"獻汁.............連糖水望落都唔多對辦..............所以"匹"咗少少試...........似落咗少少豆粉咁
-但佢喺1間會聘請弱聽人仕做樓面....................所以當去支持社企亦無妨

我就食咗以下咁多嘢...................我覺得佢個反沙芋炒得好................夠乾身.............不過我覺得用咗2種芋頭.............第1件我覺得好芋頭仔.............淋身d,但芋味唔濃.....................第2件我覺得喺大舊老芋頭..............較實淨










沒有留言:

張貼留言