2019年3月17日 星期日

枇杷篇

上年食咗台灣同日本枇杷..............今年終於食到台灣嘅山豬枇杷...............所以記錄番 :

1) 台灣2櫃 (hk$95/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : apr 18, 2018 (wed)
-產地 : 台灣
-品牌 : 二櫃
-每粒肥大,夠熟所以好易meet皮,厚肉,清甜

2) 日本長崎 (hk$188/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : apr 29, 2018 (sun)
-產地 : 日本長崎
-品牌 : -
-同樣大粒,但食時未夠熟,所以d皮仲痴住…………比我meet到1忽忽,甜味反而無上次二柜咁甜…………但好大原因喺熟度未夠
-店方肯定日本枇杷喺甜過台灣

3) 台灣山豬 (hk$180/盒)
-購自 : 果欄黎勤欄
-日期 : feb 27, 2019 (wed)
-產地 : 台灣
-品牌 : 山豬
-相對嬌小d…………喺清甜…………但無我想像中咁甜…………佢嘅賣點喺sell無毒素

update
4) 台灣頭 (hk$130/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : mar 26, 2019 (tue)
-產地 : 台灣
-品牌 : 頭櫃
-無上年2櫃大粒...................所以1盒有15粒................喺無咁肥大肉厚...................但同樣熟度夠...................易meet皮...................個清甜度仲好過上次嘅山豬

5) 日本長崎 (hk$160/2包)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : apr 13, 2019 (sat)
-產地 : 日本
-品牌 : -
-喺大粒裝................並唔喺禮盒................所以比上年平d
-個生產者叫"小林茂利"...................好好笑
-佢真喺好易"銀"傷"................店方拎嚟地鐵站比我時................有1忽仔傷咗.............分咗d比媽媽之後................另外嗰包我放喺袋................比我"銀"傷"更嚴重
-摸落實淨..............我以為未熟...............但媽媽話咁黃身...............應該食得................試食粒"銀"傷先..............d皮好易meet...............即喺熟喇
-較台灣的多汁些少..............而個甜度喺較甜少少............甜味喺實在些少,唔喺清甜














沒有留言:

張貼留言