2019年3月15日 星期五

Le Monde d' Ulysse@灣仔 - 實而不華

Le Monde d' Ulysse

地址 : 灣仔道199號天輝中心18樓
電話 : 3702 1400
消費 : hk$650/head (ie total hk$1,950)
純個人評價 : good😊




feb 25, 2019 (mon)......................3人嚟dinner................好明顯今餐喺放底咗vegan嘅限制...............食咗 :

1) 5 courses dinner x 3 (@hk$550)
i) raclette x 3
-我並唔喺芝士控…………接受程度只可去到moderate…………頂唔到blue cheese級 (snack嘅blue cheese flavor就得)...........但鍾意raclette
-軟溶.........表面似burnt過嘅微browning...........入口暖熱
-包住小麵包食.............好快食晒

ii) 有機雜菌湯伴黑松露醬 x 3
-呢個味道正常.............無我預算中嘅濃郁菌味
-牛油我就無用............個mini baugette暖熱...........鬆軟,有少少拉力

iii) 煎法國鴨肝, 青蘋果汁
-食友的

帶子 (special arrangement)
-因為我唔想食foie gras.............可改green比我.............後來chef搵到1份portion嘅帶子...........轉呢個比我
-味道正路..............又唔會特別有鮮味

自家製煙熏法國鵝肝 +hk$50
-食友share咗少少比我試
-喺討人嘅煙熏味...............似frankfurt腸嗰種煙熏味

iv) 法國油漬鴨腿 +hk$60
-食友cut咗少少比我試
-比以前食嘅好...........肉質鬆...........juicy...........調味都喺重手............又未至於好鹹嘅

美國天然肉眼牛扒 +hk$90
-呢個喺我嘅.............補補血先............生熟度掌握到我要嘅medium
-牛肉有texture..........又唔喺chewy..........不過牛味我都唔覺得濃
-暫時食過最鍾意/ impress嘅牛喺多年前去mandarin grill + bar嘅beef calotte

烤乳豬 +hk$60
-食友比咗少少我試
-個皮薄脆,唔油膩............肉嫩............較保留原味..............調味輕手

v) nougat glace x 2
-呢個雪糕有nuts有honey味..........好味

creme brulee
-無試到食友


後記
1) 店內環境

2) 食友睇咗杜汶澤嘅介紹大讚..................所以有興趣嚟試..............味道喺唔差............plating喺實而不華..........不過foie gras嘅presentation就實咗少少............可以華番d............hahaha

沒有留言:

張貼留言