2019年3月16日 星期六

2019士多啤梨篇

其實2018我都買咗好幾次唔同嘅士多啤梨............但無寫.............今年要記錄吓..................今年主要喺食上年miss咗嘅菊池蜜糖品種

1) 奈良珍珠 (hk$230/箱)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : feb 2, 2019 (sat)
-產地 : 日本
-等級 : 秀
-當日近新年...................果欄駕晒鐵碼...............熱門嘅車厘子, 士多啤梨d貨只淨番好少
-佢有好多款日本唔同縣嘅士多啤梨..............我問"邊隻重士多啤梨香?我唔要淨喺甜"...........佢"除咗德島得個甜字.............香就1定喺奈良珍珠"
-我見暗紅到帶d黑............佢話呢個品種喺咁,越偏黑越好 (當然唔喺爛到黑)............佢只得3箱.............底下嗰2箱明顯唔黑..............似正常士多啤梨嘅紅..............所以我就要咗最面做辦嗰盒
-之後帶住佢去西營盤飲桑寄生蓮子茶補吓..............落單亞姐都大讚我箱士多啤梨好靚,仲咁香............1定會好食
-每粒size的骰.............可能咁樣所以叫珍珠
-的確好香甜...............2盒我都有抽嚟食,外表好靚仔,無受傷痕跡..............有1盒喺較香甜,有質素..............meet到我想要嘅香甜..............媽媽都好滿意

2) 菊池蜜糖 (hk$480/箱)
-購自 : 果欄黎勤欄
-日期 : feb 26, 2019 (tue)
-產地 : 日本
-等級 : -
-1箱24粒
-我唔喺香港嘅期間.............見到不斷有菊池蜜糖返.............諗住近2月底返到嚟都水尾無靚貨..............見到有,所以點都買1箱試吓
-表面露出嚟喺紅...............番到屋企逐粒拎出嚟洗...............背面紅色無正面咁紅..............仲要每粒有傷/爛嘅瑕疵.............要批咗佢.............有1粒背脊仲發咗霉添,total loss...............應該擺過吓嚟...........導致濕氣問題出晒喺背脊
-味道有d喺帶點果酸..............我唔expect有嘅味道............有d喺香甜.............但並唔我預期嗰種香甜程度................有d失望
-所以屋企人建議我唔好請媽媽食..............免得佢有排"蛾"

3) 菊池蜜糖 (hk$580/箱)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : feb 28, 2019 (thu)
-產地 : 日本熊本縣
-等級 : -
-1箱24粒
-feb 27我見我相熟嘅生果舖入咗貨 (價$$$$喺會貴過果欄)..............我同佢講我上次果欄嗰箱菊池蜜糖經歴.............睇吓佢肯唔肯幫我抽查背脊睇有無爛...............佢真喺唔話得.............抽咗4粒影咗正+背相比我..............我同佢買開嘢(叫做1/2個熟客)先夠膽試吓要求............佢都話好少會幫個客咁check
-我網上見過有長崎縣嘅菊池................佢教我正版嘅菊池蜜糖只喺熊本縣出..............其他縣出嘅菊池唔喺正版...............所以無入過
-望落好過我上次嗰箱..............所以留咗1箱next day送去我office
-我即刻試食咗1粒..........外表靚仔新鮮無爛.............香甜度比上1箱明顯好............10分香,唔洗開箱,香味都飄晒出嚟..............箱士多啤梨只喺短暫放咗喺reception等我出嚟pick up...........reception嘅同事都讚香.................都甜............起碼無未夠熟嘅士多啤梨酸...............咁先似樣
-呢箱我就有請媽媽食…………佢都話好
-喺時候考慮飛起上次嗰間...........初期買,佢d生果喺得.............但買買吓質素就唔多掂

沒有留言:

張貼留言