2018年11月20日 星期二

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 4

day 4行程 - oct 29, 2018 (mon)

today's highlight : western restaurant --> am dive --> monster divers restaurant --> pm dive --> 小販donut --> evening yoga class --> marlin restaurant

晨運

我好早就起身...........做完meditation...........今朝要出嚟explore邊間食肆有早餐食...........大鑊喇............點解全部未開門做生意???...........喺咪lai嘢呀!!............喺途上.............我遇到廣州潛友 (呢度太細啦)...........佢同樣出嚟搵早餐

時間尚早............晨個運先

嘩...........有無眼花呀!!............有隻monkey隊緊soft drink..............我唔夠膽行去佢前面影...........所以維持喺沙灘從後影上去..........lunch嘅時候我去monster divers開嗰間餐廳食飯..........我見到個職員摸緊佢..........原來佢叫mona.........成日去monster divers度hea

有次喺條直路迎頭相遇mona...........佢pass過我..........我叫 "mona"...........佢識得拎轉頭望我呀!!!

今次學人拍吓video


早餐




名稱 : western restaurant
地址 : Gapang, Iboih, Kec. Sukakarya, Iboih, Sukakarya, Kota Sabang, Aceh 24411, Indonesia
電話 : nil
營業時間 : >08h00
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 25,000/ head
純個人整體評價 : fair😑

8:00am我見到有人............唔好理,就呢間啦 :

1) mixed vegetable omelette (rp 25,000)
-好熱
-有蛋香............但就稍為有點過鹹

後記
1) 喺呢個島每次開餐...............你會變得好受歡迎............總有1隻"小朋友"陪坐............唔好用呢d眼神望住我啦~~~~我唔可以餵你架!!..........我都唔知你食得d嘜


#3 dive point - arus balee

真喺約埋都無咁啱呀.............去到dive site.............遇到廣州潛友佢哋嚟同1地方.........我初時都唔知.........dm問我隔離條船個人喺咪同你揮手呀?.............大佬我有勁散光架+d老花咁啦!

start time 9:55am..............潛咗47 mins...............最深去到29.7m............上嚟仲有45 bar氣剩

我總於發現喺我個潛水相機casing內好易foggy............令到鏡頭位產生霧氣.............死啦.............個casing喺咪有d d入水呀?..................所以呢1潛又唔洗影............但借來廣州潛友拍嘅1條honeycomb moray eel片

呢間dive shop上水要除嘅嘢又有佢嘅習慣............基本上喺海度除晒所有gear上番船 (weight belt先..........相機if any........bcd連tank.......fins)............喺最輕鬆嘅1次..........以前其他地方都喺要孭住bcd連tank咁上番船

潛完返到房settle down後..........我發現唔見咗支pointer...........去番隻船度都搵唔番…………好大可能喺海度除bcd時............將手腕嘅pointer推埋出嚟...........跌咗落海............上次保得住支pointer..............今次都保唔住


lunch




名稱 : monster divers (附屬restaurant)
地址 : Sabang, Pulau Weh 23512, Indonesia
電話 : nil
營業時間 : ?
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 24,000/ head
純個人整體評價 : impressed😃

喺呢度又見到mona............同佢影完相後............dive shop個職員好詳細咁介紹menu board上嘅西班牙菜式 :

1) veggie croquetas x 3 (@rp 8,000)
-因為想輕食............所以每個veggie嘅餡款叫1個..............有carrot, kang kung, arancini
-我google過咩叫arancini.............起源意大利............喺rice ball with mozarella
-而kang kung即喺類似蕹菜
-唔齋嘅filling option有tuna同chicken
-伴以agilo olio dressing
-炸物並唔喺1樣易掌握嘅項目...........佢execute得好出色...........熱辣辣上枱............個crust好薄..........乾爽..........入口1d都唔油........裡面個餡無over moist..........無dampen到個crust
-唯獨調味比較輕手..........所以需要dip dressing嚟食
-我對呢度菜有好高度嘅評價............我唔expect鄉下地方出到呢個水準嘅美食

後記
1) 望住嘅view
2) menu board
3) 今次喺隻小dog dog嚟r嘢食
4) i will b back


#4 dive point - rubiah sea garden

出發前.........喺dive centre買咗支新pointer (rp 200,000)...........呢度有流............有支pointer可以幫我同d coral保持距離................唔好掃低佢哋............hahaha................職員幫我剪短個綠色膠tube............咁個圈可以索細d

start time 2:18pm..............潛咗58 mins...............最深去到24.1m............上嚟仲有30 bar氣剩.............今次個相機初時foggy..........後段又無事..........可以影得

今次件bcd有d漏氣兼有流.............dm murr要掟住我件bcd帶我避流
honeycomb moray eel
garden eels...........slide back most of the body into the holes when i dive near to take picture
nudibranch
nudibranch
honeycomb moray eel
nudibranch

今次我自己帶過嚟嘅bcd喺inflation/ deflation tube尾漏氣.............no wonder我要成日inflat啦.........當我發現個問題時 (第1次遇到)..........我表現得好緊張..........盡力話比dm知bcd有問題.........佢幫我喺水中扭番實個wheel............之後就無事喇~~~

上水後............佢叫我relax 1d…………dun panic


tea

dive centre嘅ashok話我知有donut賣...........仲話比我知邊幾隻味好食...................auntie會每日pm dive後差唔多時間嚟賣donut............後來我知道除咗嚟lumba lumba.............佢仲會走訪其他shops度賣

1) 香蕉donut (rp 3,000)
-麵包部份喺鬆軟............有moist度..............中間有條蕉咁啦............但又唔出香蕉味
-味道ok..............唔差..................但又唔可以叫好

2) 原味donut (rp 3,000)
-我自己就鍾意原味多d
-simple is the best

3) 芋頭donut (rp 3,000)
-呢個嘅做法又同上面2個有d唔同
-佢有點似反沙芋...........似碌過吓砂糖炒過咁...........外面有點sugar frost feel.............有少少crust挺.............texture同上面2款都唔同.............唔知點形容
-唔知喺咪我聽錯呢?..............又食唔到有芋頭味喎~~~

後記
1) 我並唔喺自己食晒3件donuts............我將每件1/4請咗jeff.............同另1隻kucing (ie印尼話貓嘅意思)食


diving improvement

因為見到自己4潛都唔好.............又掃斷coral............又要dm掟住bcd避流 (好刁架🙈)............完全好似退番去bb班level咁.............其人divers好experienced...........對比佢哋嘅buoyancy, air consumption, current handling...............我直頭喺包尾...............次次都喺我最先申報low air..............特別抽1個dm帶住我做完safety stop就上水............剩番嘅氣全部<50 bar..............唯1慶幸喺無抽過筋

我以前去嗰d dives............大部份都表現唔差............主因喺我揀地點 (低難度),揀月份...........揀到最風平浪靜先去................hahaha

梳洗過後...............我走去大堂...............見到女dg…………同佢傾我個問題.............佢建議我搵次dive with instructor...........上1堂adventure dive...........等佢親自針對我想改善嘅地方教.............女dg screen咗ashok instructor喺呢個topic強d.............多謝rp 695,000


today's sunset

其實呢度向東...............所以唔可以expect見到鹹蛋黃sunset.............又即興拍video..........今次開住手機.............揀咗呢隻音樂 (leo rojas - el condor pasa)...........即時收音.............少拍片.............有d手震..............唔夠定


evening yoga class

未出發前.............已search咗個島仲可以有咩做............呢度可以去flying elephant yoga (http://flyingelephantyoga.com/)做yoga..............mon-fri............6:30pm - 7:30pm............收費喺donation base...............即喺隨心比

今晚連埋我.............有3個女子...............全部都喺住lumba lumba...........其中1個好少女嘅...............原來喺我隔離屋嘅鄰居 (mother of 2 kids).............我真喺認唔到佢呀!

諗住話個class fit all levels會唔辛苦...............真喺諗少咗.............hahaha...............我好快就滴晒汗.............最後嗰2個動作直頭喺有d難呀!!!


dinner




名稱 : marlin restoran
地址 : Gapang Beach, Kota Sabang, Aceh 24411, Indonesia (喺flying elephant yoga斜對面) 
電話 : nil
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 40,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

做完yoga返啅呢度最近..........廣州潛友講過佢嘅炒飯唔錯 :

1) nasi goreng + udang (rp 25,000)
-即喺炒飯+蝦
-ok la…………蝦都喺無甜味

2) jus terong belanda (rp 15,000)
-我google咩叫terong belanda "It looks like a tomato, but it is sour and refreshing as a plum. The local people call it Terong Belanda, but it is also known as Tamarillo"
-喺本土生果...........所以訧試呢個啦
-喺酸酸甜甜.............又有d蕉味............我唔知佢有無+到蕉落去1齊blend
-都幾好飲喎

後記
1) 差唔多上個炒飯時.............潛友夜潛完梳洗好落嚟.............佢好醒..............未潛之前已落好order.........所以佢1嚟到就上得菜............佢有2條魚............請咗1條我食.............今次條魚燒到乾柴咁...............我無點食.............起咗d肉............出去請主子bb食因為唔鹹,比較原味................後來佢哋無良嘅亞媽+入戰圈爭食

沒有留言:

張貼留言