2018年11月27日 星期二

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 8

day 8行程 - nov 2, 2018 (fri)

today's highlight : cafe bixio --> live music

晨早

我起身唔夠早............日出已近尾升...............但個月亮仲有少少..............未走晒~~~~


早餐





名稱 : cafe bixio
地址 : Lingkungan Tiboh Sukakarya, Aceh 24411, Indonesia
電話 : +62 821 6430 1071
營業時間 : >08h30
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 30,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

叫咗 :

1) fruit with yogurt (rp 30,000)
-有新鮮嘅西瓜, 香蕉同木瓜............生果甜
-ok的

後記
1) my company............我用super marco影佢............喺咪巧可愛呢?


morning exercise

食飽飽後...............之後去沙灘聽住浪聲做meditation.............但因為又有嘢"冷吓冷吓"咁............集中唔到

終於見到有人.............可以幫我影1 min plank.............佢好盡責...............同我影咗好多唔同角度.....................讚呀!!!


lunch

呢度附近真喺無嘜食肆.............我又無電單車..............所以我1早plan咗全日喺cafe bixio攪掂................而且我邊度都唔想去.............淨喺想rest............doing nothing

今日我要試另1款homemade pasta - tagliatelle同要配aglio olio peperoncino sauce (rp 50,000)............因為又問eva pasta問題...........所以佢邀請我去廚房睇佢點煮..............我鍾意tagliatelle多d............雖然做唔到al dente因為homemade所限...........但有少少爽...........滑口…………鹹度少少on high side…………但無over…………eva話本地人口味濃d…………所以當煮比外地人食時,調味會輕手番d

eva問咗我鍾意食蒜嗎?…………所以chop多1個clove

可能太餓.............又或太好味................我未夠飽.............於是叫多個potato salad (rp 30,000).............都煮咗好耐吓..........我入去室內吹水時............碟potato salad得喇............我雙手接過嚟時............點解喺熱葷嚟嘅??!!...............好大兜............又無mayonnaise.............."why it is hot? it is supposed to be cold"..............我o晒眼!!.............用咗olive oil同balsamic vinegar煮............叫sauteed potato會恰當d...........印尼嘅飲食文化好特別............hahaha


body guard

我喺沙灘hea時..............發現多咗個body guard............琴日我已見佢瞓喺沙灘............以為佢喺浪浪..............仲用個鼻嚟撞我後腿............想我同佢玩.............轉身竟然見到佢...........我叫咗1聲..............我唔多鍾意大狗,有d驚............佢feel到............所以之後有同我保持距離

聽eva講佢喺附近1個old lady養嘅............叫kenny............因為eva有餵佢.............所以會成日嚟.............尤其佢知道eva宜家得1個人 (老公陪住亞女喺意大利開學).............佢瞓醒後仲嚟"索"咗我背脊1陣…………我無縮開,由得佢索

之後我行去大橋嗰邊時............我發現佢保持距離跟住我.............我直腳佢喺想保護我


live music

我真喺好彩...............揀中fri住cafe bixio..........原來今晚有live music表演..............因為下晝個potato salad我仲未食晒............今晚隊埋佢..............淨喺叫咗杯木瓜lassi (rp 30,000)...............木瓜味出............甜度輕手.............微酸…………少thick…………飲住嚟聽歌

估唔到等緊個主音set up instrument時..............廣州潛友竟然嚟到.............我好錯愕佢嘅出現............"你點解喺度?"…………佢話貓頭鷹寫呢度喺rank #1............就由我嚟招呼佢............佢又叫我幫佢點菜...........我建議佢食tagliatelle............比埋相佢睇............但配以bolognese sauce (因為回教關係.............呢度喺用牛肉)............估唔到呢度有啤酒喎~~~

開始啦.............先來1首ed sheeran嘅perfect.........個主音把聲有佢嘅character.............尤其佢後來唱passenger嘅let her go...........好啱佢

喺break嘅時候.............eva將主音問佢1個鹹濕笑話..............嚟問我 "why male chicken does not hv 2 hands?".............hahaha..............我諗唔到呀!你條問題都唔logic…………female chicken夠無2隻手啦!…………"我宜家唔喺問你lo唔logic呀!"

之後坐坐吓..............潛友嗰間dive shop個女dg同佢嘅朋友嚟咗..............無耐,我都見到lumba lumba個instructor同女dg嚟............好熱鬧

後來就輪流每枱出去唱.............可以skip的............我當然pass啦............無謂虐待無辜嘅人嘛..............估唔到潛友嘅女dg把聲好好.........唱得好好聽

eva原來都好唱得..............初時eva播首歌我聽時.............chorus部份...............我以為喺周潤發嗰首"舊人情"添.............我鍾意呢首歌............所以我點eva唱

後來主音唱咗首講喺中文歌.............不過我完全聽唔出喺邊首..............好似玩緊估歌仔咁...........咁就渡過咗1個愉快嘅晚上~~~

沒有留言:

張貼留言