2018年11月14日 星期三

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 1

day 1行程 - oct 26, 2018 (fri)

today's highlight : 無 (全transit)

寄存行李

雖然香港站無air asia check in counter..............但我都要喺返工前帶牛龜行李去香港站寄存先..............今年+咗價................貴咗hk$10...............多謝hk$79 (<24 hrs)


早餐

為咗等友人call back.............又要麻煩佢幫我買優惠機鐵飛...................所以就食個早餐先


self weighing

放工即刻去香港站執番件行李................速速去坐機鐵.............去到機場先磅吓自己..............多過45 kgs都安落d

而我件行李就重18 kgs


上機

去到機場air asia counter check in.................我就明白air asia出2套獨立return tickets代表行李唔可以1條龍由香港直達banda aceh....................我要入kul境.............喺conveyor belt執番件行李..............之後去kul嘅departure hall...............air asia counter再check in過....................出埋boarding pass..............再出kul境

我outbound呢程有6.5 hr layover..............所以我唔擔心...............但我買inbound嗰程ticket時無諗過行李唔可以1條龍..................揀咗班只有2 hrs layover..............已feel到會lai嘢............香港air asia counter嘅職員叫我到時睇吓當地air asia可以點安排

ak131 (etd 9:05pm.............最後喺~10:10pm先飛)

包個非veggie meal.............所以我貢獻番比佢..............睇佢都喺無幫我送比有需要嘅人...........我自己已準備咗車厘茄青瓜sandwich同水........支水我就豬咗喺restricted area比$$$$買.............其實最近我已攞番張cx ae card.........可以入plaza premium lounge.........但我唔記得咗呢個benefit..............淨喺諗住印尼都簽唔到ae架啦..........無帶到ae card出門

去到kuala lumpur機場terminal 2 (kul) (原本eta應該喺 12:55am...........實際eta 1:40am...........坐咗~3.5 hrs)

過custom..........klia2分本地人同外國passport隊...........比klia1少人排好多..............大約用咗~15 mins clear到custom兼攞埋喼.............超快 (上次喺klia 1用咗~80 mins)

沒有留言:

張貼留言