2018年11月24日 星期六

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 5

day 5行程 - oct 30, 2018 (tue)

today's highlight : am adventure dive --> monster divers restaurant --> pm dive --> dan restaurant

早餐

今日要上adventure dive..............約咗instructor gear up前30 mins傾吓同briefing吓.............所以要食乾糧


#5 dive point - batee tokong

呢個dive site喺其1女dg嘅favorite...........因多嘢睇..............教練同我交流/學咗~30 mins.............話今個dive學嘢..............唔好帶相機落水............ok

start time 9:57am..............潛咗58 mins...............最深去到30.4m............上嚟仲有?? bar氣剩

今次single adventure dive落海practice咗trim position, 隻手嘅position, dive frog kick (慳力d但推進慢d), freestyle kick (side力d), 有流時嘅body position調節................仲未develop到對current個敏感度時.............就跟實dm個body position.............要努力提自己潛水時保持trim position同改變習慣轉frog kick

今個dive見到baby hawksbill turtle.............佢同我好近 (最衰無機).............giant trevally, eel, lion fish..........今個dive只喺有部份時間有流.............instructor話今日個海喺平時嘅4成rough.............佢話比較好教學...........太大流嘅話好難喺海度教/demo姿勢...............可想而知呢個dive site真喺難............只喺我今日比較好彩~~~

但因為無流............所以無平時咁多嘢睇..............女dg形容今日super quiet


lunch




名稱 : monster divers (附屬restaurant)
地址 : Sabang, Pulau Weh 23512, Indonesia
電話 : nil
營業時間 : ?
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 60,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

又返啅呢間..............試吓其他菜式 :

1) cuban rice (rp 30,000)
-我有2樣嘢想食..............因為肚餓同想食熱嘢...........女店員都建議我食呢個
-等等吓時,店員嚟問我想保持原來嘅炸香蕉+煎蛋 (1隻)…………定想轉omelette (2隻蛋)…………我話跟original version
-上枱時我問有香蕉是否localized咗印尼食法................店員話唔喺
-我google後............的確西班牙都喺咁有蕉
-番茄洋蔥chopped煮成嘅汁...........+點黑椒............味道唔會有驚喜..............不過勝在無味精,唔commercial............我覺得似茶記嘅快餐飯...........有比effort in plating
-呢碟飯令我長知識.............知多1點西班牙人嘅頹飯…………hahaha

2) crema catalana (rp 30,000)
-我要試吓好代表西班牙嘅甜品............表層嘅burnt sugar厚度都可以...........但蛋部份嘅texture有d interesting..........有點powdery粉粉哋............並唔喺滑.............咁又未至於"鞋"…………我唔sure authentic味道喺咪咁
-我印象中,只喺香港食過1次1/2次.............返嚟search番record.............原來我食過2次............睇番寫過嘅嘢............佢都好似creme brulee咁滑,仲比creme brulee黏d添
-再上google search到crema catalana嘅recipe............話texture喺smooth n creamy…………如果太遲離火............熱力令佢overcook之後變得grainy............應該喺=我形容嘅powdery
-所以引証到呢個喺失手之作

後記
1) 雖然我食咗2餐............未試得晒其他嘢.............gapang beach以外,我又只食咗cafe bixio同iboih beach 1間唔多得嘅食肆.............但如果cafe bixio可以喺trip advisor攞到#1 (我唔喺話cafe bixio唔好)................佢都應喺cafe bixio附近..............價$$$$喺同區嚟講..............叫貴
2) 食完好飽吓................因碟飯都唔少............兜crema catalana又大...........都擔心陣個dive會否嘔番出嚟.............幸好只喺gur咗幾啖氣
3) 今日monster divers好靜..............1個diver客都無
4) 返到去lumba lumba.............見到jeff同佢d朋友開緊餐.............佢對鏡頭好敏感喎~~~


#6 dive point - batee meuroron

start time 2:16pm..............潛咗54 mins...............最深去到22.4m............上嚟仲有45 bar氣剩

自琴日發現camera casing生霧氣…………即刻放咗2小pack防潮包入去 (朋友讓部相機+housing時...........附埋原廠送嘅accessory比我)..............托賴,全程無事
white banded crinoid shrimp
clown fish
lionfish
bubble coral shrimp
puffer fish
clam
nudibranch
lobster
trumpetfish
pipe fish
nudibranch
sea cucumber


hea

今日嘅糖份攝取好足夠.................所以無買donut食...............喺lumba lumba對出嘅海灘..............樹下有塊木卡板整成嘅木sofa.................hahaha................主子陪住做meditation.............不過呢度成日有嘢"冷吓冷吓"............有d痕...............所以都喺集中唔到 


dinner




名稱 : dan restaurant
地址 : lumba lumba隔離
電話 : nil
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 40,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

今晚試吓呢間.............廣州潛友又夜潛............所以自己食 :

1) curry vegetable + rice (rp 25,000)
-有賣相有熱度
-呢度嘅curry喺"希"1d...........亦唔喺好香咖喱味.............ok la

2) cucumber juice (rp 15,000)
-青瓜味出


意外慘劇

返到屋前比較黑…………今晚有點懶…………無開到flash light照…………突如其來感應到有危險嘅氣場…………於是我下1步用了力踩落去…………10000料不到會聽到"咯"1聲…………喺1d破裂嘅聲…………開flash light 1望…………原來我剛踩死咗隻蝸牛呀!呀!!!!!!...........我好對你唔住呀!!!!..............i m so so so sorry~~~~~~😢😭😭😭..............我收錯氣場...............有危險嗰個喺隻蝸牛............唔喺我!!!

沒有留言:

張貼留言