2018年11月25日 星期日

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 6

day 6行程 - oct 31, 2018 (wed)

today's highlight : dan restaurant --> am dive --> dan restaurant --> pm dive --> nite dive

早餐




名稱 : dan restaurant
地址 : lumba lumba隔離
電話 : nil
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 20,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

叫咗 :

1) toast vegetable (rp 20,000)
-厚多士.............麵包鬆.............烘得都靚............只喺唔夠挺脆
-第1次食炒雜菜toast............味道喺清淡d............都ok

後記
1) 今日有小主子陪食.............萌爆💝


#7 dive point - pantee peunateung

start time 10:04am..............潛咗51 mins...............最深去到32.2m............上嚟仲有35 bar氣剩

好似喺呢個dive..............dm帶住我1個人做safety stop (因為又喺我唔夠氣,要上水先)..............第1次感受washing machine式嘅current..............前置式洗衣機嗰隻打圈咁上上落落...........如果再stay耐d.............我應該會喺海裡面嘔呀!................hahaha
sea fan
sea fan
sea fan
?
sea fan
scorpion fish
lobster
crinoid
sea fan
lion fish
nudibranch
clown trigger fish
fusilier
nudibranch
moray eel


 lunch




名稱 : dan restaurant
地址 : lumba lumba隔離
電話 : nil
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 25,000/ head
純個人整體評價 : fair😑

今次同廣州潛友1齊食,叫咗 :

1) rice + kangkung (rp 25,000)
-估唔到佢煮到個菜都小辣吓
-飯永遠都唔會淨喺1團飯...........豐富地伴以炸花生, 乾蝦仔.........炸脆片...........炸天貝, 青瓜, 番茄

後記
1) 潛友唔想諗.............叫我幫佢發板.............不過唔多啱佢口胃~~~


#8 dive point - seulako cave?

start time 2:23pm..............潛咗48 mins...............最深去到25.9m............上嚟仲有40 bar氣剩
bat fish
stone fish
baby spot face moray eel
spot face moray eel
bubble coral shrimp
? moray eel
probably honeycomb moray eel
butterfly fish?
little part of octopus
fusilier
lion fish
scorpion fish
fusilier
scorpion fish
fusilier


neighbor kid

我個鄰居大仔................好鍾意帶住頭盔周圍走...............好攪笑…………好可愛

佢哋1家4口喺德國人............住得好近瑞士邊境..........個老公喺瑞士返工.............估唔到佢哋今次嘅vacation喺3.5月.........嘩!羨慕c人啦!!

我問點解可以有咁長嘅假期.............原來有2個月喺no pay............咁即喺都有1.5 months大假..............佢聽到我得12日假...........眉都皺埋.............hahaha..............佢哋仲喺玩spontaneous旅行..........pulau weh喺佢哋第1站.............會留10日...........仲未計劃之後要去邊...........好浪子呀!!

遲d我都想試吓咁玩法!!!..............不過首先..............要有咁多假~~~~


#9 dive point - lumba lumba house reef

揀咗今晚nite dive..........我要staff guided dive..........所以要extra...........多謝rp 260,000..............之後我都要租電筒............又多謝rp 65,000

呢度好有安全意識............佢喺會比2支電筒你............擔心你潛潛吓1支"神"咗.............都仲有spare..............我以前租............只得1支

喺shore dive…………start time 6:45pm..............潛咗73 mins...............最深去到17m............上嚟仲有? bar氣剩

雖然有帶到相機落去................但無影到............因為我攪唔掂支電筒, 相機同潛水錶跟邊隻手.............相機1定穿住喺右手................習慣潛水錶帶左手............電筒穿左手..............我就照唔到潛水錶睇 (除非要撳隻錶嘅back light)...............穿右手.............我影相就無手去拎住支電筒打燈...............我以前點影嘅呢?...............好likely喺dm打住燈比我影

但見到嘅嘢唔多................今晚dm見唔到佢琴晚嗰4隻frogfish.............有?蝦, lion fish............最特別喺見到young green turtle喺sand bottom休息

全個nite dive............我最like嘅反而喺潛完surface咗............要背泳式捉住條繩踢fins上灘.............順勢抬頭就望到1片星空..............好多星星呀!!!🌟🌟🌟好靚😍…………望住成個星空踢fins…………好好feel~~~~

沒有留言:

張貼留言