2018年11月19日 星期一

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 3

day 3行程 - oct 28, 2018 (sun)

today's highlight : day trip - west/ limbo gua (2 dives) --> marlin restaurant

早餐

今次我好似驚無得食咁 (其實喺因為dive centre唔包3餐).................罕有地帶咗好多乾糧過嚟.............今朝就食乾糧啦~~~


day trip dive

咁啱撞到佢今日有day trip (因為路途有點遠兼包埋個lunch............所以要+rp 300,000)................琴日喺塊板度報名

今次喺去西邊............即喺相中W pantee gua嗰頭

後來先知道我有點運.............join到今次嘅day trip.............因為最少要6個人先出到團..............而所有divers 1定最起碼喺aow..........兼且要有~100 dives嘅經驗

所以通常1個week先group到出1次..............對嗰d無嘜客嘅dive shop嚟講...........都好難搞得成day trip


#1 dive point - limbo gua

原來個starting都幾迂迴.............先將所有gear (包括fins, weight belt, mask)送上船...........之後人連同個人物品就坐私家車去1個路邊............沿住山路行落去個沙灘度等洗頭艇...........hahaha.............有d著草feel😎😎😎.............第1次咁出發

接濟船嚟啦...........我舉住個防水袋喺頭頂行落海...........有時d浪好大咁come埋嚟............瑞士潛友好gentlemen..........借隻手臂比我捉住1齊行

start time 10:16am..............潛咗42 mins...............最深去到27.5m............上嚟仲有40 bar氣剩..................dm喺我哋entry前落海去做個verification check先.......................上嚟話strong current..............hahaha..............我終於要面對strong current la......................我只有儍笑!!...............於是我哋全部人喺拉住buoyline咁descend

第1潛...............我嘅equalizing慣性都有問題..............所以用耐咗時間先去到底
sea fan
spot face moray eel
scorpion fish
stone fish
little part of octopus
porcelain crab...........my marine creature consultant (shad) teaches me there may b baby clown fish nearby
sea star
scorpion fish.............very lady pink😍


dive break  

去咗bat cave..........可游吓水/ snorkeling..........但天色麻麻哋...........有d雨粉


lunch break  

之後去咗secret beach hea + lunch

每人派包飯.............餸就自己挾............最後有西瓜

食飽飯無嘢做...........我忽有奇想.........喺沙灘做plank..........叫咗日藉潛友幫手影相............但1個大浪come埋嚟時...........海水入晒鼻............口又入埋沙........stupid..........hahaha

之後我喺沙灘蕩來蕩去做walking meditation..............有1轉發現呢條red snapper沖咗上岸lying dead


#2 dive point - limbo gua

start time 1:56pm..............潛咗34 mins...............最深去到29.6m............上嚟仲有35 bar氣剩.............落咗水.........我發現個鏡頭有層霧............當時我以為嘅手上sunscreen residue transfer咗喺camera casing鏡頭度...........所以影咗幾張就放棄無影

呢個dive明顯有流............所以我控制唔到...........掃斷咗幾次hard coral...........so so sorry~~~😢

但就喺因為有流...............dm發現有rays (佢哋鍾意去大流嘅地方)............帶住我哋逆流去追............我追得好吃力 (類同喺陸地跑到喘晒氣)...........我知我吸咗好多氣...............見到啦!............喺1群devil rays同2條eagle rays.............當時佢哋同我哋有d距離...........visibility都唔喺太好...........dm用go pro拍咗video...........返到dive centre..........我chur住叫佢"share比我............share比我"..........hahaha.........多謝murr~~~

睇完之後................我發現我已經low air (50 bar)..........要比signal dm...........我同switzerland潛友 (佢嚟呢度上dive master course).............由dm帶住搵個地方開始做3 mins safety stop後上水..........真喺估佢唔到...........瑞士潛友竟然話鍾意dive with/ against currents..........好crazy呀!!!


dinner




名稱 : marlin restoran
地址 : Gapang Beach, Kota Sabang, Aceh 24411, Indonesia (喺flying elephant yoga斜對面) 
電話 : nil
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 30,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

潛完梳洗後.........我去explore島上嘅餐廳..........嚟到街尾呢間餐廳時.............我認識咗個廣洲潛友..........於是我返去攞$$$$..........dinner同佢1齊食 :

1) mie rebus + telur (rp 15,000)
-即喺湯麵+蛋
-個煎蛋喺流心架..........但個麵始終都喺即食麵..............而且亦煮得有少少淋.............所以喺呢個島唔洗再叫麵~~~~

2) jus jeruk nipis (rp 15,000)
-即喺檸檬汁

後記
1) 餐廳環境
2) 個麵咁少份量............其實喺唔夠飽.............廣州潛友1早就叫好餸..........佢好豐富呀............有條燒魚............炸魷魚...........炒菜.............佢請埋我食..........所以我還可以頂得住.........hehe
3) 之前講嘅自己寫單就喺咁...........呢間好均真.......寫上$$$$後........當喺receipt比番你

沒有留言:

張貼留言