2018年11月26日 星期一

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 7

day 7行程 - nov 1, 2018 (thu)

today's highlight : barracuda restaurant --> am dive --> pm dive --> cafe bixio

早餐




barracuda restaurant
地址 : Jl. Pantai Gapang, Kel. Iboih, Kec. Sukakarya, Iboih, Sukakarya, Kota Sabang, Aceh 24411, Indonesia
電話 : +62 823 6820 7767
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 35,000/ head
純個人整體評價 : fair😑

叫咗 :

1) veg tomato cheese taco (rp 35,000)
-叫咗走cheese
-理想喺食light d...........點知現實喺咁
-我1見到佢...........唔止o晒嘴............直頭o埋眼
-我"呢個喺taco?"...............佢"yes"
-我要對佢有個重新嘅definition............我認知嘅taco唔喺咁架喎............最多只喺分硬定軟
-呢個明明就喺calzone/巨型油角呀大佬!!!
-是但啦...........佢話喺就喺.............枱都上埋,就食啦~
-可能喺菜蔬關係...........所以焗完後有點出水............個底有點濕
-因為太大隻...........最後剩番1/2 pack走.............lunch time再食..............唔好浪費


女潛友迷思👉👈

我plan外潛水時................都會計下日子.............避開m............通常我起碼3個月之前就會book機票/ dive package............有時都會有差池 (早咗/遲咗/亂咗)............但我唔會食藥

我有問過香港dive shop個女職員............以前遇到嘅女dive guide (未試過m嚟而唔落水開工)............同今次lumba lumba嘅女職員............唔食藥嘅話............gather咗有3個方法
1) 棉條 (落水前換............上水後即換) <--適合流量多嘅sis
2) 狂飲水+電解質飲品 <--適合流量唔多嘅sis
3) 無需特別做d咩.............照落............佢哋話落到海唔會流出嚟.............但要睇你嘅comfort level得唔得 <-- 呢個我未試過.............亦唔打算試

今次1到埗.............我已feel到d symptom...........似乎今個月又玩早到..............應該diving呢幾日會嚟.............琴晚nite dive之後............我發現開始有少少

今日我要踩埋呢2個dives..............我嘅策略喺狂飲水............去多d pee...........另務求臨上船前去1次pee...........但落水前~30 mins (每人腎功能強弱唔同,hahaha)就唔好再隊.............否則喺潛潛吓時會好急...............驚忍唔到返上岸.............呢個時候喺唔適合喺海度pee.............上水之後就去toilet


#10 dive point - arus balee

start time 9:53am..............潛咗60 mins...............最深去到27.2m............上嚟仲有30 bar氣剩
banana fish
kind of groupa
eye of octopus
nudibranch
ribbon eel - female
ribbon eel - male
clown fish
lion fish
?
clown fish
accidentally pictured myself
?


#11 dive point - seulako drift

start time 2:19pm..............潛咗56 mins...............最深去到28.6m............上嚟仲有?? bar氣剩.............今次上水後已好急..............忍到腎爆咁滯先返到沙灘.............我都未聽埋個例行ending...............我同dive crew講我陣間返上船攞嘢................即刻要行番去pee先 (已跑唔到)............最後佢幫我攞晒d嘢返去
nudibranch couple
? eel
sea fan
scorpion fish
spot face moray eel and baby
? eel


late check out

我決定潛到check out嗰日............初時lumba lumba話check out後............可用public嘅shower room...........不過無熱水............下1間住宿佢估都應該無熱水............潛咗先算................後來管房嘅terry verify咗我間房唔喺即日有人嚟check in...........所以我可以潛埋下晝個dive............梳洗完先check out............呢度都豪咗有1/2日架!

正如nz couple所講.............呢度唔會主動叫你比tips..............你鍾意就自己放入tips box


住宿情況 (north from iboih beach)




名稱 : cafe bixio
地址 : Lingkungan Tiboh Sukakarya, Aceh 24411, Indonesia
電話 : +62 821 6430 1071
入住時段 : 共2晚 (唔包早餐)
room type : beach front (purple bungalow)
住房收費 : rp 540,000/ 2 nites
booked via : booking.com
房內設施 : 無冷氣............無hot shower…………無風筒…………間歇性connect到public area嘅wifi
comment : 雖然無冷氣,但把牛角扇好強,間房唔大,所以夠ventilation
remarks : 
-呢度比gapang beach更寧靜
-始終無冷氣…………又咁近對住個海..............第2晚張bedding好潮濕
-只喺藍色嗰間bungalow先有熱水
-逢fri晚有live music



隨心影

我嚟到.................settle down都已經5pm有多..................周圍行吓..............個beach短過gapang好多.............但就比gapang更寧靜.............beach頭beach尾都有各有1間dive shop...............個海有點rough


dinner





cafe bixio
地址 : Lingkungan Tiboh Sukakarya, Aceh 24411, Indonesia
電話 : +62 821 6430 1071
營業時間 : >08h30
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 100,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

好starving呀...........叫咗 :

1) lemon juice (rp 15,000)
-佢嘅lemon juice有點calamansi嗰種refreshing酸
-甜度適中............好飲

2) gnocchi all' arrabbiata (rp 50,000)
-主打試佢嘅homemade pasta
-gnocchi喺其中1款..............我想配all' arrabbiata sauce............貪佢有點spicy..........惹味d............而且番茄喺我嘅favorite
-事後問咗eva (老板娘).............gnocchi嘅口感1定喺soft...........做唔到al dente
-佢軟得嚟帶微微韌性..............雖然呢種texture唔喺我嘅cup of tea............但我都將佢清碟

3) tiramisu (rp 35,000)
-我要試吓傳聞中嘅名物
-佢唔喺tradition嘅lady finger/ sponge cake餅底..............有3層
-佢texture似雪糕..........有點朱古力chips脆脆哋

後記
1) 餐廳環境
2) 食完個pasta後.............等緊落隔先再食tiramisu............竟然見到之前喺lumba lumba嘅1 pair austria潛友............佢哋揸電單車嚟.............我哋大家都好surprise會喺呢度見到
明天佢哋就check out..........展開back home嘅長途機之路

沒有留言:

張貼留言