2018年11月18日 星期日

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 2

day 2行程 - oct 27, 2018 (sat)

today's highlight : banda aceh機場 (sultan iskandar muda international airport) --> pulau weh --> 騙案😆 --> lumba lumba dive centre --> barracuda restaurant

轉機

我帶住牛龜去check in...................先去self check in machine印luggage tag同boarding pass

settle咗之後..............就食d嘢先.............已肚餓了.................晏晝買咗個日本黑芝麻杮............果肉喺會帶黑............但好清甜 (佢唔喺爽脆type)

嗰度都有個磅.............磅完就去排counter................未開counter,但都排咗~8個人...............攪掂就去clear custom

之後我問air asia嘅職員..............check in luggage最遲要幾喺班機departure前喺counter check in咗佢?...........佢話最少要departure 1 hr前...............咁我回程嘅layover得2個鐘.............即喺我得1 hr去完成入malay custom............執行李.............再沖去international departure hall嘅air asia counter check in

我將我個case同職員講.............問佢可以點做.............佢話如果我第1程機有咩delay...........我都好大機會上唔到connecting flight..............所以佢建議我可同counter講改遲返香港1班機


仲有咁多時間..............周圍行..............竟然有plaza premium lounge................ai...........本來我可以入去坐............可惜我無帶cx ae card

去到我個gate............發現好筍嘅按摩椅..............cheap cheap嘅我唔入$$$$走去坐.............大約1 min............個alarm響咗..............hahaha


上機

ak423 (etd 7:30am)

呢程機都包個非veggie meal...............我淨喺要咗杯packed水...............臨落機前............我叫隔離aisle街坊教我讀陣間要去個碼頭名 (ulee lheue)

喺呢程機度.............有為最近2次印尼大地震募捐..............大家做點善事~~~~~

去到banda aceh機場 (btj) (eta 8:00am.........banda aceh慢kul/ hkg 1 hr............坐咗~1.5 hrs)

過custom..........得1個counter handle.............但唔多外國人................所以~10 mins多d就可以clear custom兼攞埋行李


買data sim card

1出到嚟,自然有人問你要唔要的士呀~…………我通常都唔會理佢哋…………先搵data sim card買…………dive centre話機場有得賣...............見到有information counter…………問佢安全d

竟然介紹我去間士多嘅物體買sim card…………並唔喺專門賣咭………………佢唔識英文…………我又唔識印尼話 (原來>9成似馬來西亞話)…………問極都唔知呢張咭幾多日…………寫晒日子比佢…………佢都喺唔明…………另1張我聽得明喺1個月..............有12gb…………但太長啦..............咁是但啦…………就嗰張我聽唔明平少少嗰張...............有8.5gb...............都應該有15日呱...............多謝rp 110,000…………我唔慣睇咁多個零嘅紙幣.............於是我比少咗$$$$............仲等番人找$$$$...............hahaha

最後唔知邊日開始我無network…………我唔知張咭得7日鴉定喺wok咗…………下次都喺喺香港買咗先過去


去ulee lheue碼頭

呢度無的士stand…………全部靠司機兜搭…………估唔到information counter嘅職員隨意叫咗個的士司機埋嚟比我............我喺呢度等佢開架車埋嚟

去ulee lheue有個標準價rp 140,000…………但去到碼頭時…………又用無散紙找為理由,只找到rp5,000比我…………即喺我比咗rp 145,000…………原來東南亞嘅的士司機都唔興帶$$$$開工…………好似不設找續喺應份咁…………正騙徒!!!…………但呢個只喺小騙徒~~

後來入到島…………我識咗個廣州潛友…………佢話其實都可以議價…………佢用咗rp 130,000咋!!!


入pulau weh

去到碼頭,我有d迷茫因為1個英文字都無…………亦唔見有寫去pulau weh…………我唔肯定呢個碼頭會否有幾個destinations…………好似中環碼頭咁

最後問人…………喺度買飛…………呢個碼頭喺入sabang ie pulau weh............express喺呢個counter…………竟然要show passport…………原來local人買都要id card之類…………好認真…………話喺security reason…………touch wood隻船有咩閃失,都知乘客有咩人

target 10:00am嗰班快船...............揀咗坐vip grade.................多謝rp 80,000.................記名仲劃晒位…………實際船程近乎1 hr

今次前後比細路夾住................後面不停播兒歌 (咁都好過爆喊嘅)...............船未開時.............有人上船賣嘢食................開船無耐...............有隻小強"冷"上我度...............隻船有d污糟~~~~

落船時..............無諗過職員會幫你拎行李出船...............甚至上到碼頭嘅盡頭 (我唔知洗唔洗比tips..............呢個世界連free soup都無😆😆😆)..............我跟實佢..............出咗船,我自己推件牛龜得喇...........我全部dive gear喺晒入面..............唔該晒~~~~


去lumba lumba diving centre

騙案直擊..............今次做咗警訊主角.................我即時唔知比人呃咗😡.............喺事後推斷出嚟😢

以前我d dive shop全部都包由機場去佢哋dive shop嘅transportation..............但呢間全部都唔包.............佢email好詳細講晒有咩方法由碼頭去佢dive centre............有taxi, becak (3輪車)同minibus..........當然最平喺minibus..........佢講到好簡單..........要佢哋派車嚟接我都得.............收rp 200,000 (等同high side嘅taxi價)..............同minibus比貴好多.............我又唔趕時間.............嗰日都唔諗住潛…………所以決定坐minibus公車算了

例湯1落碼頭…………不停有人兜搭你................"taxi, taxi"..............."你要去邊呀?............dive shop?"............我都例湯唔回應.............行前d我見到船嘅職員................我問佢minibus喺邊個方向.....................佢問我要去邊................我話lumba lumba................佢即刻指住個著lumba lumba t shirt嘅男子...............叫佢埋嚟

我個心覺得有d怪.................明明同dive shop講咗我自己坐車入嚟..................唔需要佢pick up................點解安排咗人等我嘅?................莫非溝通失誤咗?..............我無防範...........跟咗佢走.............佢就幫我拎住牛龜行砂石路.............過坑渠................好快就到佢架becak (3輪車)...............亞仔 (我諗喺呱)已經坐咗喺車..............我例行咩都影................佢仲擺好pose比我影

d動物周街走................開車無耐................有個女人上埋車 (我諗喺老婆呱).............坐喺電單車後座.............佢間唔中介紹呢度喺咩喺咩...............不過我get唔到................之後去入油

呢個view好靚呀.............佢特登兜個圈等架車貼近邊位比我影相.................架車無遮無擋............d風兜口兜面咁吹埋嚟...............吹足3x mins..............都幾金架..............但影相就好方便

去到lumba lumba.............佢坐咗喺dive centre內..............話車費要rp 200,000..............個價$$$$同dive centre講嘅1樣..............我當時照比無疑...............諗住佢喺dive centre安排比我.............返到房我開始諗................出becak車收taxi價............再搵番dive centre個email睇............出面becak個價$$$$最多都喺rp 80,000咋喎................我當時諗間dive centre食水好深喎...................車都坐咗,$$$$又比埋..................亦無打算嘈佢.............講緊又唔喺真喺好多$$$$~~~

我點發現懷疑受騙???.............事源後來要check out前..............佢知我下1站去邊間住宿...............confirm可免費車我去............當日喺用架好新淨嘅5人私家車..............連10 mins多d咁短車程都無用becak…………咁好大機會嗰日架becak唔喺lumba lumba安排

之後同廣州潛友傾番..............我結論以下疑點.............我有諗過report比dive centre知...............但潛友話"你估佢哋會唔知?".............咁又喺~~~
1) 個司機無舉我個名牌 (又喺喎.............我見到佢著住lumba lumba衫就已認定佢喺職員/代表lumba lumba)
2) 去到dive centre發現有lumba lumba souvenir t shirt賣.............即喺咩人都可以買嚟著
3) lumba lumba喺其1 top rank潛店............都多客..............多唔多得過iboih beach嗰邊嗰d..............我唔知啦..............但喺gapang beach...............1定喺佢最多..........所以唔排除有人博大霧.............混水摸魚............呃我呢d盲毛~~~

估唔到咁鄉下地方..............又唔喺遊客區.................我諗住會老實d…………騙徒嘅手法都咁層出不窮................好sneaky著住人哋dive shop件t shirt扮職員 (以前無遇過)............仲咁有guts帶晒老婆亞仔行騙..............好嘢好嘢,佩服佩服👏👏👏......................不幸中嘅大幸喺呃少少$$$$啫............並唔喺車你去山頭打劫/xxx.............佢都有做到少少導賞............又刻意兜個靚彎比你影相..............佢都要派飯盒比老婆亞仔架!!!!.............唯有當豪比佢囉~~~~


住宿情況 (gapang)




名稱 : lumba lumba diving centre
地址 : Gapang Beach, 23518 Sabang, Aceh – Sumatra, Indonesia
電話 : +62 8116 82787
入住時段 : 共5晚 (3餐唔包)
room type : bungalow (只有呢種room type有hot shower.............呢個島熱水同冷氣嘅豪華級待遇)
住房收費 : rp 2,500,000/ 5 nites
潛水收費 : rp 4,110,000/ 11 dives (https://www.lumbalumba.com/prices/)
booked via : direct with diving centre
payment : 要paypal/bank transfer比deposit (佢waive咗我.............因佢條paypal link入唔到credit card,平常嗰d喺得架)..............balance in cash............credit card要收2.5%手續費 (我寧願比手續費,都費事帶住成叠$$$$)
covered : 無additional嘢cover..............亦唔包潛水用具
房內設施 : 無冷氣............所有設備都有............只喺無網上..............風筒似乎得1個...........要喺reception借
comment :
-所有room type都無冷氣.............就算bungalow都喺得1把掛牆風扇..............間房咁大.............只吹到床位..............我又唔想開咗balcony度門飛晒d蚊蟲入嚟............所以間房比較焗
-diving方面............佢有2本介紹pulau weh每個dive site
嘅folders.............其中1本仲喺hand drawing landscape同記錄邊d位置睇到咩物種
-diving service方面…………好肯擺職員同你潛,比例最多1:3 (能力高嘅divers)…………通常喺2:3添 (有親我,實喺呢個group)…………做足safety要求
remarks : 
-呢度好自助式..............無職員會同你攞行李
-就算連潛水.............全部人自己著晒full gear拎晒嘢............行去沙灘上船...............dive crew同我講............最盡都只可以幫我孭tank連bcd, reg落船............其餘要自己攞..............咁已經好好啦............我個shoulder唔耽得唔抬得
-鄉下地方.............預咗屋內成日見到亞george (壁虎)............昆蟲................我無問題..............但toilet basin位好多蟻................要問佢攞支嘢噴................果然好好多~~~~戶外/間房都多嘢咬...............我無特意買支repeller帶嚟噴.............又費時買支嘢之後喺度擺.................所以做善事益吓佢哋.............成個trip咬咗1x啖咁啦...........但佢哋都唔喺咁毒.............唔會又紅又腫.............只喺"痕"啫..............hahaha

其實最初我訂嘅喺budget room with private bathroom................點知佢帶我去到間房介紹...........1講到無熱水..............我即刻"no hot water, very concerns me"..............佢話只有bungalow先有熱水................我即刻double check幾$$$$...............同email提過嘅1樣............下1條問題喺 "有無availability?"..............好彩有間連續5晚available

public area

diving area

dive site map

店長貓...........jeff💗💞💘...........佢都鍾意人摸佢~~~我日日都同佢請安..................hahaha


爛咗o disc

1開喼拎d嘢出嚟settle down.............我就發現個ring light下面嘅大disc爆咗.............導致個ring light無辦法固定咁fix喺潛水相機嘅casing外...............會轉吓轉吓...........角度亦傾斜咗............後來幸得dive centre職員義助...........用工具拆咗個o disc出嚟............再裝番上去.............暫時頂住先..........但ring light成日好易塌咗落去............要用手幫佢拉番上嚟


gapang beach其他dive shops

有1間喺free dive..............另外2間喺scuba dive...........去到識咗1個廣州潛友...............佢跟其中1間scuba dive..............喺wechat度呻到樹葉都落埋 (好怨婦feel........hahaha)..........有1日佢頂唔住.............總於爆粗...............好好笑...............有d incidents佢間嘢又有d離譜~~~~~好彩我無揀佢嗰間咋!


gapang beach隨影

全條街1條直路..............~5分鐘可以行完...............呢度超多主子呀!!💗💘💖💕💓💞💝..............人就無嘜幾個...........基本上.............個海灘喺無人咁滯.............i like it~~~


dinner




名稱 : barracuda restaurant
地址 : Jl. Pantai Gapang, Kel. Iboih, Kec. Sukakarya, Iboih, Sukakarya, Kota Sabang, Aceh 24411, Indonesia
電話 : +62 823 6820 7767
營業時間 : >08h30
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 58,000/ head
純個人整體評價 : fair😑與good😊之間

叫咗 :
1) capcay mixed vegetable (rp 25,000)
-即喺炒雜菜
-呢個炒得好呀...........無炒到d雜菜淋晒..........顏色仲好colorful................連椰菜花都仲有texture.........唔油,調味又唔重手
-鄉下地方.........蔬菜都食到各自嘅原味
-唯獨份量細咗d

2) papaya juice with lemon (rp 15,000)
-好有木瓜味............但唔多覺檸檬味

3) veg tempe noodle (rp 18,000)
-今日lunch無嘜點食............所以1個炒雜菜唔多夠
-等咗好耐............點知佢煮錯order..........上咗個xx炒飯...........又要再煮過
-tempe即喺天貝.............喺由黃豆發酵製成嘅素食品
-佢嘅麵喺即食麵...........調味喺即食麵嘅調味粉
-所以食1次就夠

後記
1) 餐廳環境
2) 我之後喺第2間餐廳食嘢.................從閒談中知道呢間餐廳好似喺lumba lumba開
3) 呢個島嘅餐廳製作需時...........基本上要20 mins+先上到枱............所以1000祈唔好超級餓先去食嘢...........應該會餓q暈咗...........hahaha
3) 呢個島落單...........好興比本簿仔你............自己寫上去


今晚本來好好瞓...........因為琴晚都無瞓過...........可惜牛蛙今晚間歇性咁叫大咗幾次..........我就被叫醒咗幾次

沒有留言:

張貼留言