2017年7月30日 星期日

Le Petit Saigon@灣仔 - wonderful bahn mi

Le Petit Saigon

地址 : 灣仔永豐街16號地舖
電話 : 2455 2499
消費 : 詳情如下
純個人評價 : impressed




2 visits
喺fb知道有間新開嘅越南速食..............只賣bahn mi...............佢喺我鍾意間le garcon saxxxx開嘅姊妹店...................jun 9 (fri) & 15 (thu), 2017.............2次lunch.............共叫咗 :

1) bahn mi (hk$88)
-我1直都尋找心目中嘅dream bahn mi - 要有越式肉,扎肉呢d樸實嘅餡料.............總之要有幾款唔同嘅豬肉............要有點魚露嘅鮮味.........多少少辣/spicy............有埋肝醬.............芫茜香.........令整體味道豐富............+上個包要有脆度
-所以當我知道呢度只賣bahn mi...........我第2日就即刻嚟咗
-煩友嘅我首先要求個包同我焗耐d.............我要crispier.............之後我同執碼嘅女店員講我想多d coriander...............少少辣椒得喇
-有4款越式肉 (我只認得有2款喺扎肉...........另外2款有d脂肪,我就唔知喺咩嚟)...........肉鬆, 肝醬, 牛油, 青瓜, 芫茜, 蔥, jalapeno pepper, pickled carrots
-最後serve前再倒d blended魚露汁
-個包stuff完好大個...............幸好我個口都唔細............1口都咬得晒.............hahaha
-因為都stuff咗好1個時間.............所以個包又變回室溫
-個包咬落去都鬆.........個皮有少少碎咗落張枱度
-味道好pack.............肉味唔喺最dominant...........最出食到有肝醬味...........所以唔喺孤寒咁落...........惹味嘅個魚露汁............隨之喺肉鬆,芫茜等味道
-因為店員只幫我落咗2片仔jalapeno pepper............所以辣味只喺要食中就有heat
-好dimensional嘅味道.............texture..........完全喺我想要嘅bahn mi味道

-第2次嚟............同樣要個包焗耐d............因為唔知道整緊呢個喺我.............所以趕唔切同佢講少量辣椒得喇.........最後我要多d魚露sauce
-因為辣椒明顯多咗.............所以對我嚟講都幾刺激...........差唔多隔1啖就食中..........好heat呀!
-今次d蔥段太長...........1咬後..........就成條蔥同芫茜拉出嚟.............食相有點狼狽............XDD...........切短d好d

2) fresh juice (hk$48)
-嗰日喺菠蘿溝celery
-味道fresh,ok的


後記
1) 店內環境

2) 多數做take away..........只有1個短bench...........可企到2-3人堂食 (立食).............仲有張中 bench.........比你坐住等order出

3) 初時free water喺用glass bottle serve..............第2次去就已改咗用glass tank


沒有留言:

張貼留言