2017年7月7日 星期五

風雲丸@灣仔 - 新沾麵店


地址 : 灣仔軒尼詩道314-324號W Square地下B舖
電話 : 3188 1472
消費 : hk$141/ head
純個人評價 : fair



知道灣仔有間新開沾麵店..............may 15, 2017 (mon)嚟呢頭做完嘢......................叫咗 :

1) 豚骨魚介味玉沾麵 (hk$93)
-呢度嘅signature喺沾麵
-麵嘅份量可自由選擇.................<400g喺免費..............我知道會叫飯同雪糕.............所以只order咗200g
-塊豚肉確實厚............烤到個邊有點burnt.............肉鬆..............juicy............喺幾肥膩
-印象中個麵同蛋都ok
-個湯底比較濃味..............咁又未至於過鹹............我覺得1般.............我同最近去海老名xx比較............我會鍾意海老名多d..............因為個蝦味湯底有character過呢個

2) 香鬆飯 (hk$20)
-見有介紹用埋個湯底嚟撈飯
-但當我叫完個飯之後..............今日我時運高................所以望到層油面有幾厚..............我當然明白為咗keep到個溫度.............所以用厚油封住
-佢suggest喺倒個飯落個湯底度撈..................望到層油之後.................我唯有改喺匹幾羮湯底撈落個飯到
-個飯有紫菜絲同芝麻.............喺幾香.............但罪惡感超爆燈

3) 白米雪糕 (hk$28)
-裡面喺有d米碎.................我預咗食唔到米味..................但奶味最搶...............所以唔稱職


後記
1) 店內環境


沒有留言:

張貼留言