2017年7月22日 星期六

新潛水裝備

自決定去考個a仔 (advance open water)之後...........都要立心買番d裝備.....................may中-jun頭, 2017 買來以下設備出海用

1) hand carry luggage bag (cny60)
-購自 : 淘寶
-我睇住上機hand carry luggage size嘅上限 (56cm x 36cm x 23 cm) 嚟買呢個袋..............可摺得,又可以插落行李拉桿上
-actual size喺53.5 x 35 x 22cm.............好maximize hand carry luggage size個upper limit
-個贈品喺個小袋仔
-個質料都厚身...........幾紮實.................車功唔錯............見唔到有線頭..............個zipper有間公司嘅logo..............自己起模做
-連個內lining都喺有間公司嘅logo.............幾認真吓喎
-暫時仲未用過............所以未知深藍色嘅nylon shoulder webbing甩唔甩色

2) 保暖衣 - m (hk$199)
-購自 : 區內嘅運動舖
-size大咗少少............有少少鬆身
-因為佢要搬...............removal sale先咁平...............但1落機洗.............喺甩色架!!!!
-後來聽潛水舖嘅職員講..............保暖衣要手洗 (我無咁落力,下次都喺搵清水浸浸沖沖就算.............hahaha)................因為落咗機會影嚮裡面毛毛底保暖功能

3) enth degree保暖背心連hood - 8 (net hk$660)
-購自 : diving adventure
-試著時都要用9牛2虎之力..............除嗰時仲難...............店員話你未著慣啫
-同樣都喺唔好放入洗衣機度洗

4) 防曬衣 - s (net hk$318)
-購自 : diving adventure
-我1直都想買件可穿到手指公嘅防曬衣.............因為我覺得好型...............hahaha
-第1次著時...........個手袖都幾緊............cool實4隻手指唔多舒服............要著鬆咗先好d

5) wet suit - #2 (net hk$986)
-購自 : diving adventure
-仲未同佢落下水禮.............就快有機會架啦!

6) fins - xs (net hk$599)
-購自 : diving adventure
-最後1對...............算喺短嘅fins.............我帶埋個hand carry luggage去...........可放得入
-未同佢落下水禮

7) boots - 5 (special +hk$100)
-購自 : diving adventure
-因為買咗fins..........有個優惠+hk$100買同牌子嘅boots
-初時買咗4號................返公司試真d............太啱啱好.............之後嗰日拎番上嚟換大1號

8) 頭巾 (hk$149)
-購自 : 毅成
-上次去完anilao之後................見個dm用個頭巾包住成個頭............將頭髮收好.................好過我用嘅nylon頭cool好多.............買來1個有guts先戴得嘅綠頭巾................hahaha.............我100無禁忌~~~~~
-其實同款有灰底粉紅色圖案..............但我都喺覺得綠襯黑sharp d...................而且green喺我fav color




沒有留言:

張貼留言