2017年7月8日 星期六

blacklisted clothing website - burlap apparel

有日喺fb見到1個suggested/ sponsored post..........條裙幾靚喎.........上咗佢個website睇............不過就算4折都貴............有日佢e咗張additional 10% discount..............中伏故事就此開始

1) rustic floral a dress - short sleeve (net usd47.7)
-疑似淘寶嘢
-discount rate : 10%
-訂貨日期 : apr 9, 2017 (sun)
-收貨日期 : may 15, 2017 (fri)
-相

-實物 :
i) 底色喺暗杏灰色..........配合唔sharp嘅floral pattern (相都知喺小暗嘅).............初時諗住底色淺..........都唔全天候咁暗............宜家成件大嬸裙..............d button 1睇就知喺cheap檔次............線頭多...........料帶點挺...........著上身唔舒服嗰隻
ii) 話a dress..........cutting喺水桶直落...........唔喺a字裙
iii) 訂短袖變咗長袖 (喺website上,長袖喺無s size)..........真喺亂媽咁嚟ship咗就算

2) bunny vintage dress (net usd31.5)
-買完第1件...............website即刻e咗張30% discount coupon..........豬豬嘅我又落咗踏
-見到個牌...........仲唔似淘寶嘢?
-discount rate : 30%
-訂貨日期 : apr 9, 2017 (sun)
-收貨日期 : may 15, 2017 (fri)
-相...........個angry face喺我比嘅

-實物 :
i) 我自知著唔到白嘢............訂咗深藍色............不過話喺dress嘅長度..........實際只喺剛剛cover到個hip而已...........彎埋腰嘅話..............就要露底............都唔知點當dress著

-佢嘅customer service response time好慢..............要用2 business days覆.............即喺imply sat, sun唔開工?
-條parcel track link...............基本上只喺顯示到後期件貨由深圳物流收到開始............至發貨呢1小段.............咁由apr 9 - may 9成個月............件貨點游法呀?...........low visibility!

初時我以為喺technical問題............點解apr 9收到條tracking link之後...........1直都喺出"check later"............其他online purchase條track link喺real time............於是我email咗2次追問status...........佢只喺答番我confirmed shipment on the way.............可能佢都唔想disclose件貨嘅第1個發貨點.............好可疑

-thru外國網站.............用6舊幾水買2件淘寶嘢...............完全搵笨實..............氣到想小7佢
-我宜家見到呢2件衫都好眼寃+興..............著又唔喺.............送比人又唔喺 (好大機會捐咗佢)
-我越寫呢篇blog越"興"...................於是jun 25, 2017我上咗佢個website搵地方打complaint.................喺佢嘅faq內搵到可full refund...............現成功安排緊full refund.............jul 4, 2017已credit咗入我credit card................我會將呢2件衫捐比慈善團體
-佢好豪.................我問佢攞地址寄番d貨比佢................佢淨喺要我send番d相比佢就可以..............貨都唔收番...............我仲覺得可疑.............其他網站 (eg asos) 我攪full refund.................老死都要我寄番d衫比佢..................收到先會refund

沒有留言:

張貼留言