2017年7月23日 星期日

Kafulin Gallery@灣仔 - 日式口味軟雪糕


地址 : 灣仔巴路士街17-21號樂景大樓地下4號舖
電話 : 3709 8434
消費 : hk$34/ head
純個人評價 : marginally good



因為食友提過呢間甜品店.................我先留意到.............jun 07, 2017 (wed)......................叫咗 :

1) 焙茶軟雪糕+蕨餅 (hk$30+$4)
-逢星期3先有焙茶供應.................咁嗰日就會無抹茶
-既然咁啱喺wed...............所以就試咗焙茶
-+多1款topping................因為今日無抹茶................所以揀咗蕨餅,因為佢痴有抹茶粉
-quite gd smooth, dense,焙茶味第1啖食到少少.............但都喺via tokxxx強d
-1d冰感都無,只喺少快溶啫
-個蕨餅正路


後記
1) 我嚟之前無做到功課...............所以入到去,即刻上or做功課..............店方好醒.............即刻 介紹signature同講解比我知............我最後放棄咗earl grey milk soft serve...............揀咗呢個星期3限定嘅焙茶

2) 雖然我未試過其他嘅產品.............單憑呢個軟雪糕...............質責唔錯...........可以再嚟試其他嘢 eg earl grey milk soft serve同抹茶affogato

沒有留言:

張貼留言