2016年10月3日 星期一

PRINCESS CAKE HOUSE WORKSHOP@火炭 - 3d細minions蛋糕

PRINCESS CAKE HOUSE WORKSHOP

地址 : 火炭 禾寮坑路 18-28 號, 聯邦工業大廈8樓B室
電話 : 2474 6881
消費 : hk$360
純個人評價 : fair與good之間

















sep 10, 2016 (sat)..............同屋企人做節.............訂個蛋糕1齊食...............順便補祝little monster生日..............喺fb見食友個3d牛奶妺蛋糕好靚.............所以搵咗呢間無地舖嘅cake shop訂 :

1) 3d minions - 細 (hk$310+$50)
-我提供以下相.............要個蛋糕跟住呢張相做
-我訂咗細size.............~1-1.5lb/個............基本喺$310............但因我要轉成忌廉新鮮生果,就要+$50 (另可以轉朱古力/抹茶)
-成盒蛋糕攞上手好輕架咋...............連酒樓經理都問我咁輕嘅?..............hahaha
-1個冰包都無,所以我硬喺覺得d唧cream唔夠尖,dump咗少少
-出嚟個樣ok la (我講咗身同手腳佢可以自由發揮)...............我覺得佢幫朋友做嘅牛奶妹靚d
-但little monster見到個蛋糕都好開心
-要將1個顏色又藍又黃嘅蛋糕放入口................喺要d勇氣..............XDD
-講番味道..............cream香,甜度唔高............sponge cake鬆,唔乾,但唔喺好moist嗰種.............味道合格有餘............只喺略嫌新鮮生果少咗d啫
-coloring好勁.............1路食,嘴唇同條脷會變色...............既恐佈又攪笑..............hahaha............食完隻碟似水彩碟
-之後問番cake shop..............佢話黑色cream喺用竹炭粉溝出嚟.............可以放心.............其他顏色就難免喺純食用色素
-第1次食3d卡通人物蛋糕.............叫做滿足吓個童心~~~~


後記
1) 屋企人自家製紫薯同奶黃迷你月餅







沒有留言:

張貼留言