2016年10月27日 星期四

八寶煮意@紅磡 - 有牛味,可惜湯底強師傅/雞粉 (closed)

closed

八寶煮意

地址 : 紅磡鶴園街2G號恆豐工業大廈第2期地下B2舖
電話 :  2889 8366
消費 : hk$92/head (ie total hk$276)
純個人評價 : fair (計埋湯底有師傅/雞粉因素)



之前聽食友提過呢間食牛腩...............後來見個food blogger fb嘅live post............讚得好勁..............於是sep 30, 2016 (fri).............3人嚟呢度2nd round dinner...........叫咗 :

1) 清湯蘿蔔淨牛寶 (hk$148)
-牛寶即喺指坑腩,爽腩+崩沙腩
-件頭大...........唔會碎濕濕...............底下仲有唔少大大舊嘅蘿蔔...............好甜,無渣
-佢嘅肉鬆,牛味明顯.............坊間唔多牛腩有牛味
-個湯底特別地有藥材味..............唔油...........第1次食清湯會咁濃味.............我無嘜點淨飲d湯

2) 清湯蘿蔔淨3寶 (hk$128)
-3寶即喺指牛腩,牛肚(金$$$$肚)+牛筋
-再試埋另外嘅3寶
-同樣大大舊.............未食過d牛筋咁粗大...............淋,好多骨膠原


後記
1) 店內環境

2)  我哋3個食完...............喺附近行咗1陣.............都未行到去民泰街..............我已好口渴.............要買嘢飲............我諗住喺個人問題..............原來2位朋友都1致勁口渴..............大家都明白咩事

喺or............有人寫話勁雞粉味................因為我/屋企人煮嘢唔會用雞粉/師傅..............所以我唔多知雞粉喺咩味.............總之1律食完我都feel到明顯口渴/有味精反應嗰d.................我唔會再嚟~~~~

3)  我好自然將佢同尖沙咀嘅牛x100世比..............雖然牛x100世牛味無咁出 (只喺呢點失色).............但起碼佢個湯底喺真喺清湯.................重點喺無口渴.................上次我食咖喱坑腩+薄餅...........無飲嘢.............返到屋企 (都長途)...............都無食完今餐嗰種口渴法 (唔喺街買嘢飲都唔掂)

沒有留言:

張貼留言