2016年10月4日 星期二

午餐肉頽飯

因為前垃圾會議員王國興墮馬...........見d人喺fb洗版.............sep 11, 2016 (sun)..........我都要跟隊食午餐肉助慶.............食都食得有要求.............煩膠嘅我,想試3款唔同國家嘅午餐肉 :


材料 (4人)
-西班牙午餐肉 (hk$45.............惠x完全撳住搶..............唔知喺咪近排多人搶貨.............趁火打劫.............XDD...............友人話aexx賣hk$3x/罐咋)
-韓國午餐肉 (hk$34.9)
-美國午餐肉 (hk$31.3)
-蛋4隻


steps
(1) 開呢類pull tab罐頭..................我覺得好危險 (生多幾對手都唔掂).............又要攬埋身出力拉..............d鐵片邊又薄又鋒利.......................自己知自己事.............都喺戴對手套先.............最後開到手套都無咗1忽.................好彩我d手指無事

(2) 厚切.............因我唔鍾意食薄切...............但又好似切得厚得滯..................hahaha..............咁煎耐d啦!

(3) 再炒隻蛋


味道
-西班牙嗰隻最唔鹹.........肉味唔重
-韓國嗰隻色澤暗d (但可能落嘅addictive喺少d,健康d,先keep唔到咁嫩粉紅色)...........肉味輕d............有少少似胡椒嘅香氣
-美國嗰隻雖然已-咗50% sodium..........但淨食會覺得幾鹹吓..........肉味喺3罐中最好...........顏色又嫩粉紅..........我會鍾意呢罐多d
-兒時,午餐肉喺平價嘢...........亞媽諗唔到煮嘜..........開罐午餐肉喺平靚正之選............但唔知幾時開始............午餐肉絶對喺高級嘢...........好貴1罐.........呢餐頹飯成本都唔低~~~~~


下次改善位
-減少d午餐肉.............唔洗切到磚咁厚................hahaha..............今次3舊過份厚咗............我幾個月都唔洗食午餐肉..............其1白老鼠直情話幾年都唔洗食 (佢只食到1/2)!!!.............事關咁大個............唔喺食過好多次午餐肉咋.............XDD.............我打爆咗佢個quota...............佢仲食到胃反反添................攪到我有d內疚 (上次煮飯,已食到佢哋3個肚痾)

沒有留言:

張貼留言