2016年10月25日 星期二

黑丸嫩仙草@太子 - 10月結業


地址 : 太子荔枝角道57號榮光大廈地下B-2舖
電話 : 9689 6313
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間

















2 visits
喺fb見到1個出書food blogger個live post...............之後去咗睇佢個blog.............佢介紹d食肆..............我大部份都無食過................所以sep 24 (sat) & 28 (wed), 2016..............嚟試吓我同佢口味相唔相近.............共叫咗 :

1) 黑丸嫩仙草 (hk$30)
-有芋q (但當日無貨,以紫薯代替), 金薯, 紅豆, 珍珠, 嫩仙草, 鮮奶
-第1啖入口,好很好很甜.........問題喺個紅豆蓉度............避開紅豆蓉嘅話,甜度喺番正常
-d嫩仙草無韌性,上次去深水埗嘅康x涼茶食嗰個台式糖水,會有些小煙韌
-d紫薯,金薯切得好大舊,口感又唔qq, 薯味又唔出
-整體好麻麻吓
-第2次嚟時,同店員傾談.........知道無得-甜,因全現成貨 (飲品除外).........但可以由紅豆轉綠豆.........綠豆無紅豆咁甜
-細談之下,佢哋唔會再返芋q,因為佢哋只做埋10月就執粒,未知老細會否再搵地方東山再起

2) 芋圓嫩仙草 (hk$28)
-雖然上次評價麻麻,但都再嚟.........因個blogger影出嚟嗰兜喺有綠豆.........而且上次過甜嘅原凶喺紅豆蓉.........我想引証綠豆是否會make a difference
-有大芋圓, 地瓜圓, 綠豆, 珍珠, 嫩仙草, 鮮油球
-嫩仙草系列中,有綠豆嘅option唔多
-d芋圓同地瓜圓無上次咁多舊,正常1口size,口感相若,芋味同番薯味都喺無嘜
-珍珠增添咗個韌意同質感
-甜度正路好多.........對我嚟講無過甜
-整體呢個好好多
-但我還是喜歡深水埗康x涼茶或大角嘴豬x糖水


後記
1) 佢個地點唔算僻,2次嚟都有4-5個客喺裡面

沒有留言:

張貼留言