2016年10月7日 星期五

新出海裝備

自從上次去完石垣島返嚟..............又喺時候入過d出海裝備............總共訂咗2次.........aug 26 (fri) & sep 14 (wed), 2016 收貨

1) 沙灘褲 - s (cny69)
-購自 : 淘寶
-睇中咗之後............叫屋企人幫我攪掂佢...........唔洗額外運費 (因為寄去廣州..........搵人代收)
-質料幾軟滑..........無內胆.........有個小內袋...........好colorful...........暫時著過唔多甩色
-跟嚟嘅膠袋就弱d...................喺頭頂ziplock透明膠袋

2) 泳褲 - m (net usd11.42)
-購自 : okdgg (http://www.okdgg.com/)
-喺韓國網站.................由魔鬼朋友forward條link問我買唔買條落水長褲開始
-如果第1次開新account.............喺referer okdgg code嗰欄...........可考慮入我個code "ordinaryjj"..........咁你哋會收到張referral 5% discount coupon...........我好似得2%...............建議睇中晒d嘢先好開新account.............因coupon嘅有效期好短...........得10日咋
-~2年前淘咗件紅色2 piece泳衣..............宜家條褲甩色明顯d..............+上前面有縛結............如喺外面再著沙灘褲有d突突哋..........所以喺時候要買過
-因用咗referral coupon.................有5% discount
-紅色sharp...........顏色同網上睇到嘅相若...........無色差
-料好滑............made in korea
-因為我自知pat pat大,又有肚腩...........所以就算我無27/28"腰.............都照買m碼............好彩.............宜家d肉都已經唧唧哋...........s碼更不敢想像................宜家諗番呢個喺低腰款.............所以更應該買m碼
-著咗幾次...............暫時無甩色情況

3) 防曬衫+長褲 - s (net usd69.11)
-購自 : okdgg (http://www.okdgg.com/)
-因用咗referral coupon.................有5% discount
-喺有d貴
-顏色同網上睇到嘅相若...........無色差
-1見到手腳位cutting咁liu瘦..............我已經好驚著唔落
-呢個喺薄潛水衣料 (~1mm厚)...........好彩彈性好...........所以容得落我對麒麟臂同象腿.........仲有d修身效果
-因為好貼身,所以保暖效果應該唔錯
-料好滑.........同樣made in korea
-我唔高...............~152cm...........只喺對䄂長要摺起少少
-件衫落水後............浸濕咗,好重身...............著住嚟游就好似特訓緊咁.................我游咗4個堂.............頂唔住要除咗佢.................對手當堂輕晒~~~~

4) 沙灘鞋 - 250 (net usd19)
-購自 : okdgg (http://www.okdgg.com/)
-因用咗referral coupon.................有5% discount
-我著開converse英制3-3.5 size
-上網買鞋最蝦人買................佢仲同我講cm添...............我都唔知你個cm喺指id (inner dimension)定od (outer dimension)..............落question問customer service...........個答案喺費嘅..............即喺要靠自己
-所以第1次買細咗 (size 220 = 22cm)...............收到貨時,見到咁細對...........個心已沉.............以呢個款嚟做example...............佢嘅22cm喺指outer dimension
-橙色無網上睇到嘅咁sharp..........實貨喺暗橙色嚟
-made in china

-本來想辦退貨................但單程運返去都要收~usd15..............最後送咗比友人個女
-之後再落單.............訂size 250 (因為裡面有內墊).............改訂灰色............明乎其實嘅"灰鞋"............hahaha..............呢個size剛好有少少大...............咁腳趾唔會頂住鞋頭

5) bikini top - s (net usd18.70)
-購自 : okdgg (http://www.okdgg.com/)
-只要你有嘢喺購物籃.................佢就會offer 5% discount coupon氹你快d買
-紅色實物喺帶暗紅 (唔喺sharp red)
-因為只喺薄墊..............所以對我嚟講都喺有點大.............要自己+墊

update
6) 快乾大毛巾 (~hk$70)
-購自 : 新蒲崗mikiki商場內

7) gull mask + strap (hk$440+$130)
-購自 : tst

8) arena沙灘拖 (hk$75.1)
-購自 : 9龍塘giga sports





沒有留言:

張貼留言