2016年10月30日 星期日

初冬石垣+波照間島 (oct 6 - 11, 2016)/ intro

旅程overview

oct 6, 2016 (day 1) : 香港 (hkg) --> 飛往石垣 (ishigaki/ isg) --> てっぺん (壽司) (住 - 石垣ishigakijima hotel olive)
oct 7, 2016 (day 2) : 船往波照間島 (hateruma island) --> 波照間郵局 --> ニシ浜 (nishihama beach) --> kukuru cafe (日式西餐) --> ぶどぅまれー (豬手關東煮) (住 - 波照間島ラグーン民宿)
oct 8, 2016 (day 3) : kukuru cafe (刨冰) --> 日本最南端の碑 --> 星空観測タワー --> 客貨船往石垣 (ishigaki) --> xxx (沖繩菜) (住 - 石垣ishigakijima hotel olive)
oct 9, 2016 (day 4) : かみやーき小 かまぼこ店 (魚餅小食) --> 幻の島 + diving tour (by sea technico) --> fruit jewlery factory (甜品) --> 底地海灘(sukuji beach)睇日落 --> ハコカフェ (日式西餐)  (住 - 川平灣lulaliya)
oct 10, 2016 (day 5) : diving tour (by umicoza) --> 川平公園茶屋 --> 川平灣 (kabira bay) --> うーまる umara (烤肉/燒餅) (住 - 川平灣lulaliya)
oct 11, 2016 (day 6) : 川平灣 (kabira bay) --> 底地海灘(sukuji beach) --> 川平灣 (kabira bay) --> 味屋 じんべい (壽司) --> 石垣機場 (ishigaki/ isg) --> 飛往香港 (hkg)

機票
今次坐廉航.............坐hk express..............因為只有佢先有直航飛石垣................喺2016 jul底趁有sale出咗張飛 (未洗明屈比3跑)................來回都有買20kg行李.........但無mark位..........成為hk$1,281 ($596+$165+$520)/人

其實我好大機會再平d (來回程都喺hk$68)............但佢process得超耐...........我擔心喺咪hang咗................於是我再開多個window tab去搶飛.............諗住多個機會,快d...........不過咁樣hk express後來detect到會自動殺咗第1個window tab...........初時我唔知道喺呢個原因............總喺突然close咗已有progress嘅tab..........於是我開得更多tab.............彈多幾次..............佢先出個message話我duplicate window.............於是去程hk$68嘅quota比其他人用晒............差d連回程hk$68都不保


酒店
今次住3間酒店 (有1間喺民宿).............有2間喺2016 aug頭thru booking.com訂.............波間島間民宿喺透過潛水公司友情客串幫我訂 (訂波照島嘅民宿真喺波折重重...........超難有位,可能嗰段時間都喺日本嘅long holiday)


唱$$$$
今次個rate都喺咁貴..............仲高過上次6月底少少................去番深水埗嘅發達鳥 (http://www.richbirdhk.com/)唱...............@7.695.................今次只喺排2個人就得.............唔洗等好耐


買data sim card
雖然出發前.............groupon有offer..........買同1張咭會平d.............但我唔想博,因為嗰張都應該喺劏咭..............我都喺去番上次鴨記嗰檔買 (深水埗c2出口..........直行...........左手邊街角好多人哄鐵皮街檔...........背後有個桂林街38a嘅路牌)................買番同1張docomo咭 8日首2gb 4g (之後減速)............齋上網,無得打local call...........只有nano sim card size賣..............但今次+咗價 (+10%).............hk$75/張

*溫提 : 石垣機場暫時喺無舖頭賣電話咭..............直飛嘅話,要喺香港攪掂張電話咭先**

因為username, password等同上次1樣...............所以今次我唔洗再set新apn...........我只需要揀番上次嗰個mvno.net...........我未離開隻機已上到網.............但1入到機場area............佢嘅接收就弱到no service


時差
香港慢日本1 hr


外幣rate
今次我無check hsbc..............直接同發達鳥book
-hk$0.07695 = 1 yen (發達鳥)


useful websites
想知多d八重山諸島嘅海...............住..............食............搵到呢2條links
http://www.ritou.com/yaeyama/
http://8yama.com/


challenge
-天氣喺我頭號challenge............天真嘅我,喺買機票前..............淨喺check咗啱season去睇魔鬼魚.........同水溫唔算低................就買機票...........之後先check snorkeling tour同沖繩觀光會議局 (https://www.facebook.com/VisitOkinawa.hk/?fref=ts) .............完全無諗過10月1日開始................巴士,high speed boat已進入冬季時間.............high speed boat winter schedule,要等到9月中先出..............重點喺個海會開始變得highly unpredictable.............落唔落到水..............入唔入到波照間島...................都好睇到時風姐/海哥心情好唔好 (話10月去波照間島嘅high speed boat成日cancel)...............omg!!!............我好想坎頭埋牆...................因為我1心全落海架嘛~~~~早知買9月中秋節檔期啦 (其後証實今年嗰個時間1個颱風接1個...........都喺落唔到水)

-另1大challenge喺訂波照間島嘅民宿..............第1間diving company拒絶幫我訂.............於是搵第2間diving company幫手............好彩佢肯,最初期覆得好快.............但後來起碼4-5日先回覆...........亦表示佢好忙,急嘅可找其他tour company幫手............我就唔敢再追佢,唯有等佢覆 (其實我好豬豬,應即刻另找辦法)...............1路pend住..........未settle到,心情始終忐忑............9月頭我見都無聲氣............於是靠自己...........搵白金咭concierge (覆得慢)..............又搵到平田観光 (https://www.hirata-group.co.jp/) 幫手book (會收10%作手續費,通常即日覆,所以如果book得成,值得比)..............已咩都book唔到.............我叠埋心水無得住波照間島...........再編過d行程..............訂過部份酒店+diving tour+snorkeling.............hing住禮貌叫snorkeling company未訂嘅話 (人哋始終喺老義幫你)............唔洗打電話喇..............隔咗4日..............覆番原來佢訂唔到我target嗰間..............問咗個住波照間島嘅朋友..............幫我訂咗另1間民宿................但無即時update我..............有得住,緊喺繼續去波照間啦.............咁咪cancel番晒contingency plan訂過嘅嘢

-講到波照間島咁難入..............所以我做足最穩陣嘅安排...............雖然high speed boat有機會成日cancel.............去外島仲有cargo ferry呢個方法............佢除咗有颱風/定期維修/ 突發維修要停航............風浪大都照起航............不過班次緊喺疏好多啦............唔喺日日有船..........我要make sure入咗波照間島.............1定要出得番嚟.............所以我plan出波照間島嗰日............要有cargo ferry (最後我真喺要坐cargo ferry出,因頭2班high speed boat都停咗航)............我由9月頭開始............日日留意住個天氣變化對high speed boat班次嘅影嚮.................差d變咗天氣達人~~~~
気象庁
氣象達人彭啟明
天氣職人-吳聖宇


出發前準備
-今次買到物理性防曬..............食友建議買澳洲cancer council呢個牌子..............我喺log on買.................hk$109/支

-除此之外,我仲買咗本教去旅遊用嘅常用日文書.........hk$100.........可惜隻碟教你讀嘅速度好快.........short sentence還可以跟得到.........long sentence佢1口氣示範讀晒.........根本學唔到.........炆死!!!!

沒有留言:

張貼留言