2016年10月21日 星期五

北河同行@深水埗 - 有能力,幫吓手


地址 : 深水埗大南街278號地下
電話 : nil
消費 : hk$28/head
營業時間 : 6:30am - 4:30pm (如果嗰晚要出外派飯...........廚房會收3pm)
純個人評價 : fair與good (計埋價$$$$因素)之間



成日都想去支持明哥................但成日都唔上心...............直至中秋節之前.............喺fb見佢呼籲d人捐月餅..................觸發我掟起心肝去幫襯...............sep 24, 2016 (sat).............叫咗 :

1) 豉油皇炒麵餐 (hk$28)
-d餐大件夾抵食..............真喺為基層巿民而設
-都喺叫熱檸水啦
-個炒麵少油..............食完睇隻碟底就睇得出
-味道夠,都唔喺過鹹
-用咗洋蔥絲代替芽菜
-味道整體ok唔差..............睇埋價$$$$...............交足功課焉..........夫復何求?
-而且我嚟呢度唔喺為咗食.................純支持+敬佩明哥嘅善心同恆心


後記
1) 店內提字

2) 我第1次嚟時................因為太晏...........佢廚房已收..............店內塞滿義工...............所以只能齋送月餅券 (公司福利..............但擺咗喺柜桶,唔記得比媽媽...........中秋已近.........不如捐比明哥)..........今年我好似1舊月餅都無食過

3) 食完我問幾$$$$1張飯飛.............只喺$24.............我買咗1d (收咗我$$$$..........但無比實體飯飛)............拜托佢幫我送比有需要嘅人..............佢仲問我要唔要收據............我寧願選擇性做善事.............都唔幫街上買旗/奬券

4) 嗰日我見到良心業主謝生...............佢應該成日嚟打躉.............同d食客好熟

2 則留言:

  1. 講起來我仲未幫襯過明哥新店, 真慚愧~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無去過舊店添啦...........宜家先第1次幫襯.........最好3pm前去到

      刪除