2016年10月9日 星期日

幸運是我 - Happiness



sep 17, 2016 (sat) 嚟睇

回憶的小確幸,不在腦海,只在身旁。

有親不相親,無親卻相近。兩個互不相識的孤單人,卻在對方身上找到一絲溫暖。

阿旭(陳家樂飾)自小父母離異後一直與母親同住,母親因病去世後,阿旭決定希望尋回他的唯一親人--爸爸。獨居女子芬姨(惠英紅飾),為人糊塗無記性,靠分租單位維生,機緣巧合下遇上阿旭,二人由同屋住關係,發展出一段仿如親人的關懷,各自溫暖對方的孤寂。阿旭最終找到爸爸 (錢小豪飾),卻原來早已另組家庭,故對他極之冷漠。同一時間,芬姨無記性的情況愈來愈嚴重,經診斷下證實患上腦退化症。芬姨無兒無女,為免無故要負上照顧其起居的責任,阿旭決定漏夜離開……

導演 : 羅耀輝


後記
我見有好戲之人惠英紅................所以冒住要食洋蔥都買飛.............帶定紙巾.............不過無想像中咁悲...............因惠英紅只喺初期腦退化症..............未發展到病情好嚴重

全劇最sad喺講錢小豪喺醫院唔認個仔..............靠個警察傳話,叫佢以後唔好騷擾佢屋企人............而惠英紅就喺旁邊摟住安慰佢

其實我覺得有2幕喺畫蛇添足..............有1 part比張繼聰用d廚具當樂器表演.................唔知對劇情/人物塑造有咩幫助..............因為張繼聰嘅戲份好2-3線吓.................都無1段屬於佢嘅故事

另1 part喺最尾,女主角辭職後..............叫同事交咗件男裝褸比陳家樂.............講番原來2人早喺廣州嘅醫院已結緣................男主角已由租客身份.................成為咗惠英紅層樓嘅承繼人..............仲暗示未來有機會同女主腳發展添..............咁未免too good to b true喇~~~太童話啦!

沒有留言:

張貼留言