2016年10月20日 星期四

Noodies@西營盤 - 叻沙車仔麵


地址 : 西營盤第三街56號福滿大廈地下E舖
電話 : 2559 0080
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間

















2 visits
喺fb見食友讚佢嘅laksa湯底...............所以sep 13 (tue) & 22 (thu), 2016 .............共叫咗 :

1) 鬼佬手工啤 (hk$55)
-見到有craft beer所以叫支試吓
-佢有佢嘅香氣,我自己會形容喺有些少花味/果味
-易入口,好唔錯

2) 叻沙湯底車仔麵 (hk$46+$25)
-湯底 : 揀咗叻沙 (另有冬蔭功, 豬骨,咖喱,精選,冰鎮)
-麵 : 要2溝..............除咗油麵之外.................仲揀咗未食過嘅馬來西亞手工麵
-餸 : 要咗隻溏心蛋同蝦 (唔記得咗剔埋魚蛋)
-為咗要扮新+坡叻沙...................所以特意多芽菜,走蔥,走芫茜
-我見到個湯底咁淺色..............飲咗啖............叻沙味好薄弱吓咋喎.............飲完個口只有少少hing..........之後望吓旁邊個女仔嗰碗.............估都應該喺叻沙...............但佢嗰碗紅好多.............佢仲幾鍾意碗麵...........我就回想起落單時...........我有問過個叻沙有幾辣............最後我話我勉食到中辣...........佢當時好放心............仲話太辣的話,可以+番d湯...........我好雀躍咁點頭...........莫非我聽錯咗?..............其實喺煮嘅時候已+多咗湯?
-真喺1個美麗嘅誤會..........我結賬時...........問佢喺咪幫我-咗辣...........果然...........佢話見我咁擔心...........所以呢碗已-辣...........真喺好心做壞事~~~~因我要為個laksa再嚟
-個馬來西亞手工麵...........原來喺超幼麵............質感又淋..............好似台式嘅阿宗麵線咁............呢個喺我個人最唔鍾意嘅質感
-隻鹵蛋ok
-蝦都有微鮮味...........都ok
-因為剔少咗魚蛋............所以唔夠餸...........清寡咗少少

3) 叻沙湯底車仔麵 (hk$46+$43)
-第2次再嚟............要試吓佢個叻沙嘅真章
-麵 : 要咗昆布麵.................今次醒d問清楚先叫............都喺幼麵.............但會較馬來西亞手工麵爽身
-餸 : 要咗咖喱魚蛋, 8爪魚餅同肥牛
-今次唔扮新+坡laksa..........要咗多芽菜,多芫茜,有蔥
-見到個湯底咁紅..........諗住死就死啦..........但只有叻沙香氣...........唔多辣架喎..........我都唔洗滴汗............食得唔辛苦.............味道上似乎欠咗惹味同辣意...........食得唔夠過癮.........唔怪之得我聽到有人order+辣啦!
-個8爪魚同肥牛都ok唔錯
-個咖喱魚蛋味道無問題.............但喺質感就爽得嚟有點唔自然..............唔識形容.............怪怪的............似chemical所影嚮
-佢嘅湯底飲完..............唔會特別口渴


後記
1) 店內環境

 2) 紙圍裙..............第2次嚟時.............我有用...............就唔會食到件衫1點點嘅laksa湯

3) 其後sun lunch時間我嚟開西營盤............見到佢都多客...........要排隊

4) 記得2年前去新+坡................骨友帶咗我哋去食328加東叻沙...............佢除咗惹味,濃味之外..............仲幾辣吓

沒有留言:

張貼留言