2016年5月18日 星期三

Veygo Coffee@灣仔 - 來1次就夠

Veygo Coffee

地址 : 灣仔汕頭街24號意可樓地下
電話 : 2205 1311
消費 : hk$124
純個人評價 : fair




apr 27, 2016 (wed)..............自己嚟lunch..............突然想食all day breakfast............本來想去1間台式cafe..........但記錯咗條街 (應該喺大王東街).................無所謂啦................呢間都有嘅啫...........叫咗 :

1) egg benedict w/spinach and mushroom (hk$88)
-with rosemary focaccia and homemade hollandaise
-我揀咗齋..........其實仲有煙肉,煙3文魚,煙火雞,煙火腿等選擇
-蛋心好流...........蛋黃都夠橙
-第1口,連蛋連包連菜............我覺得點解會酸酸哋..........怪怪哋.........初時我懷疑喺咪poach egg兜水落醋太重手............後來我發現喺個沙律嘅醋dressing浸咗過去個包度
-當個蛋汁流得勁d時............我就發現用focaccia墊底有個唔好............佢density好低.........就喺好似綿花咁索咗蛋汁後...........腍晒..............叉落去都散開
-佢嘅沙律菜都新鮮...........喺個醋味同平時食到嘅醋base dressing有d唔同............唔知點解我覺得個白醋味幾強

2) brulee latte - regular (hk$36)
-見到佢寫住不含咖啡因............所以叫嚟試吓
-佢幾extract到creme brulee嘅custard香甜味...........面頭嘅少少burnt幾似creme brulee面嘅burnt sugar
-簡單d喺杯香甜嘅奶水咁啦.......但打得唔夠細滑


後記
1) 店內環境

沒有留言:

張貼留言