2016年5月12日 星期四

餃餃餃子@灣仔 - 繁花似餃


地址 : 灣仔廈門街31號地下
電話 : 2735 5360
總店 : 日本
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good



3 visits
有日喺fb見友人問咗1條問題..........先知呢度有間新開嘅日式煎餃店..........apr 14 (thu), 15 (fri) & 21 (thu), 2016嚟...............共叫咗 :

1) chao chao餃子-8枚 (hk$22)
-女店員介紹有個set lunch..........有餃子,有咖喱飯/烏冬,沙律等............好抵食
-不過我只喺想放番個重點喺店舖嘅專長上...........餃子
-呢個喺最classic signature
-1排8隻.........比我想像中細隻
-底煎得脆.........皮超薄........挾1隻出嚟時..........好易連隔離嗰隻都整穿埋
-入口好熱.........餡juicy..........調味唔重手............清淡人士直情可以唔洗點嘢...........我就當然又點豉油, 味噌醬,辣醬..........味道即刻惹味豐富

2) 餃子之4種盛合 (hk$52)
-有海老餃子, 蘑菇餃子, 日本京都9条蔥餃子, 日本淡路島產洋蔥餃子
-4款裡面...........我最鍾意海老餃子...........真喺幾似食緊蝦餃咁架............蝦肉爽,帶點鮮
-其他3款我覺得味道有點相近............尤其蔥餃子同洋蔥餃子

3) 紫蘇風味餃子 (hk$29)
-貪心想試多樣..........叫埋佢啦
-因為有紫蘇...........所以個餃子都會有character

4) 椰菜豚肉餃子 (hk$29)
-d料餡刴到咁細.........味道上同蔥餃子呀........洋蔥餃子呀好似

5) 蒜香餃子 (hk$29)
-意見如上

6) 洋蔥餃子配意大利芝士番茄蓉 (hk$48)
-味道當然比面頭嘅芝士同番茄蓉搶晒fo啦!

7) 雞肉芝士餃子 (hk$38)
-個餡結構上平時唔同..............會有melted cheese..........唔會拉絲嗰種

8) 生姜餃子 (hk$29)
-有溫溫嘅薑味..........所以我鍾意
-我會較鍾意d味道上有character.........同distinguish到嘅dish


後記
1) 店內環境

2) 所有餃子都皮薄餡靚.........又熱辣...........質素唔差...........款式好多..........所以我要嚟咗3次先食得晒我有興趣嗰d..........不過味道上只喺得幾款較突出

3) 呢度有最低消費...........每人hk$50...........但無+1...........lunch time的話..........要<12:15pm嚟到先唔洗排隊

**4) oct 25, 2016 update : 嗰日再嚟.............叫咗海老餃子 (hk$42)...........同水餃子 (hk$32)...........水準保持到呀!



沒有留言:

張貼留言