2016年5月28日 星期六

Share Cafe & Express@灣仔 - i m done


地址 : 灣仔汕頭街4號地舖
電話 : 3464 0522
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair



2 visits
舊同事介紹............may 5 (thu) & 9 (mon), 2016.............自己嚟lunch...............共叫咗 :


1) 香草椰汁沙爹豬排配飯 (hk$88)
-presentation幾靚呀,有新意!
-熱騰騰上枱
-個沙爹越食越辣............但惹味
-不過個飯過份硬身咗 (利申 : 我已經喺鍾意食硬嘢嘅人).............未熟透咁...............可以講喺有些少生...............個飯都失手...................有點兒講唔通
-而塊豬扒薄切................就微微實.........唔嚴重.............有肉質...........肯定無+肉鬆粉

2) decaf latte (+hk$25)
-佢有decaf.........我要求溫度熱些少 (未到燙嘴)
-泡沫細滑綿密.........而且d泡都幾多吓................第1口喺全泡沫.............味蕾被綿密泡沫包圍.......我幾like呢個感覺
-我第1啖無+糖,原味咁飲..........都ok,易入口,唔苦,有奶香..........不過我鍾意有點甜意..........所以之後都+咗黃糖
-但好啡之人可能會唔like.............我間唔中去唔同cafe飲decaf...........好少會沖到咁多泡............主流唔會咁做..............1定有原因

3) 煙燻牛肉意粉 (hk$83)
-今次要試意粉................因為雞唔喺我朋友.............所以揀咗呢個
-慣性要求意粉煮硬d............出嚟喺唔腍,硬度只喺好輕微
-影夠相後................入口1d都唔熱
-肉喺有pepper醃過吓...............所以會有少少辣............好有肉質,但有點實
-調味上,意粉竟然喺帶甜 (鹹度低到唔多覺)...............除咗pad thai之外...............唔多接受意粉喺甜
-個set lunch喺包fresh brew coffee/鍚蘭茶.............但2樣我都唔啱

4) jasmine green tea (+hk$25)


後記
1) 店內環境..............室內只得8個位

2) 喺12:45pm前埋單...............有85折

沒有留言:

張貼留言