2016年5月2日 星期一

Jan Jan Kushikatsu@灣仔 - 串揚店


地址 : 灣仔皇后大道東100號2樓
電話 : 2157 1408
營業時間 : mon-sun : 6pm - 11pm
總店 : 日本
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



3 visits
因為見到食友fb嘅post.............feb 26 (fri), mar 31 (thu) & apr 13 (wed), 2016嚟dinner...............共叫咗 :

1) 椰菜 (免費)
-生椰菜片任食..................比較挺身..........帶點甜..............可伴以炸物嘅醬汁同食
-成兜醬汁又無spoon比人匹嚟用...............無理由每次連筷子椰菜蘸落去咁唔hygiene架嘛..............經反映後..............店員比番正常醬油樽我倒出嚟用
-我對於咁open比d客share嚟蘸/點勁有保留............好多人會用筷子挾主椰菜蘸sauce...........好易將食過嘅筷子dip咗落個sauce度.............d串揚都喺蘸呢個汁.............我更唔排除有人會咬咗1啖之後, 再隊番落兜醬油度
-第3次嚟.............我request要醬油樽 (講明咗點解)............但只比咗隻碟仔同spoon我匹出嚟啫
-可能喺日本喺咁樣serve...........但香港客有幾多會咁自律同food hygiene awareness???

2) sapporo生啤 - 細 (hk$35)

3) 串揚紅薯 (hk$25)
-原來Kushikatsu就喺大阪好popular嘅deep-fried skewered meat and vegetables
-所以佢menu嘅炸串物款式好多
-見過食友嘅post..............對番薯情有獨中
-因我坐喺bar枱位.............望住師傅點整炸串物..............先將串物浸1浸脆漿..............然後喺盤類似crumbs上再又look又堆...........務求表面沾滿薄粉
-出嚟油份可接受..............但幾有油香..............個炸皮都算薄身..............個番薯好有質素...........好鬆化,又帶點綿
-我無為意咁樣其實喺3串 (我只叫咗1份啫)
-食到第2串時...............店員走埋嚟同我講比錯咗3串我..............我即時問咁點算呀?................佢say sorry比錯咗...............埋單時我只會比1串嘅$$$$
-食咗3串番薯頂住................所以無法試炸芝士,露筍等

4) 燒飯糰 (hk$23)
-其實我自己鍾意燒物多d
-所以1定會叫燒飯糰
-佢嘅燒物喺即叫即燒................而且仲喺慢功出細貨嗰種.............所以要預d時間先有得食
-佢表面燒得明顯挺脆,飯糰又厚身
-但我覺得d飯bond唔埋...........所以咬開後,飯糰即時呈軟身..............好似要分解咁

5) 串揚kiss魚 (hk$32)
-炸沙鮻魚
-其1名物
-魚肉都多,又嫩.............無骨,中間仲放入咗d菜

6) 串燒雞肉丸 (hk$27)
-經過炸番薯事件之後.................見到2串,我即時無食住...............問waitress我只order咗1串
-佢clarify完話呢度喺2串............話因為試業,買1送1.............只收1串$$$$
-嘩,嘜咁益我呀!..............又打孖上
-佢嘅免治雞肉混有少少紫蘇葉,仲有攪碎咗嘅雞軟骨...............所以有咬口
-個醬油又甜甜哋..............幾好味呀!

7) 串揚芝士 (hk$21)
-因為1次過order3樣嘢......所以1次過上
-我又影咗1輪相........第1口就有拉絲效果..........不過之後就只喺軟芝士
-脆漿比較薄.......芝士不停想向下墮...........所以我索性用手拎住食
-食完d手指幾油吓

8) 串揚咖喱飯 (hk$25)
-d飯有溫和咖喱味............小惹味
-而且成支hold得住..........無散開

9) 串揚蘆筍 (hk$35)
-上次已見到佢嘅蘆筍好粗大吓..........所以今次要叫

10) 串燒牛 (hk$38)
-佢燒得好.........大約medium.......有少少血水滴出
-內裡嫩粉紅........juicy.........牛味溫和...........texture唔實,很鬆,柔軟

11) 串燒香菇 (hk$26)

12) 串燒山藥 (hk$26)
-幾爽口

13) 串燒雞翼 (hk$22)
-雖然雞唔喺我朋友..........但喺燒雞翼~~~~都喺要食
-燒物..........店員建議可+7味粉/ 胡椒粉同食
-但我鍾意7味粉多d........胡椒粉好似帶點川椒味,我個人麻麻哋
-個皮邊位挺脆呀..........呢串燒物喺當晚食到的最熱辣辣嘅1串
-juicy.......最鍾意佢本身嘅燒汁味

14) 串揚雪糕蛋糕卷 (hk$26)
-我覺得普通

15) 熱茶 (免費)
-有1晚唔想飲凍嘢..............所以店方offer咗熱茶比我

16) 番茄 (hk$44)
-呢個番茄最掂之處喺有陣明顯嘅花香味..........初時我以為佢喺咪+咗geranium oil........但lai過個皮,只喺冷凍嘅水珠..........問埋店員........check咗喺日本運過嚟........雪完直接切..........無添+
-蘸少少鹽令花香同甜味更濃/出
-呢批番茄好掂...........好少食到有香氣甜味嘅番茄~~~~

17) 燒玉子 (hk$45)
-好moist.........但沒有蛋汁..........有蛋香...........唔會甜味>鹹味
-都見到喺層層layer
-水準已唔錯

18) 串燒豬 (hk$32)
-呢串豬都燒得唔錯,夠熱.........唔實,嫩
-我就+咗7味粉食


後記
1) 店內環境

2) 佢嘅食材好質素............不過串揚炸完出嚟............可以少油d更佳

3) 我每次都持住早食6:15pm嚟到..............所以無book位..........但由第2次開始...........就發現佢多客咗好多...........7pm walk in嗰d要reject

而且第2次開始.............無咗出見叫1串送多串你嘅甩碌情況~~~

沒有留言:

張貼留言